ظرفیت مازندران در حوزه قرآن و عترت باید در نمایشگاه قرآن معرفی شود

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه ظرفیت مازندران در حوزه قرآن و عترت باید در نمایشگاه قرآن معرفی شود،گفت: با نگاهی به نمایشگاه های قرآنی گذشته و توجه به نقاط ضعف و قوت می توان در برگزاری هر چه بهتر نمایشگاه های قرآنی در سال های آتی گام برداشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین «محمدباقر محمدی لائینی» امروز (یکشنبه ۴ اردیبهشت) در آئین افتتاحیه نمایشگاه قرآن و عترت مازندران اظهار کرد: نمایشگاه قرآن و عترت مازندران که در مجتمع فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دائر شده از نظر کمی و کیفی خوب بود.

 

نماینده ولی فقیه درمازندران افزود: آثار ارائه شده از سوی موسسات قرآنی قابل توجه بود اما به نظر می رسد ظرفیت مردم استان در حوزه هنر قرآنی، قرآن و عترت بیشتر  است.

 

وی اظهار امیدواری کرد: نمایشگاه با کیفیت بیشتر و مطلوب تر نسبت به امسال را در سال های آینده داشته باشیم.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با اشاره به اهمیت برپایی نمایشگاه های قرآنی اظهار کرد: نمایشگاه قرآن نشان دهنده ظرفیت و جایگاه قرآنی استان است و باید به درستی ظرفیت های فعالان قرآنی دیار علویان معرفی شود.

 

وی خاطرنشان کرد: با نگاهی به نمایشگاه های قرآنی سال های گذشته و توجه به نقاط ضعف و قوت آنها می توان در بهبود و برگزاری هر چه بهتر نمایشگاه های قرآنی در سال های آتی گام برداشت.

کد خبر 1169091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha