طرح هادی ۴ هزار روستای کشور در حال بازنگری است 

 شاملو با بیان اینکه بیش از ۴۰ هزار روستای بالای ۲۰ خانوار در کشور دارای طرح هادی مصوب هستند، گفت: از این تعداد بازنگری طرح هادی ۴ هزار روستا آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گنبدکاووس، «محمدرضا شاملو» در مراسم افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمران روستایی در شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: اجرای طرح هادی و بازنگری آن نیاز و مطالبه بحق مردم است تا عمران و آبادانی محیط روستایی را انجام دهیم.

 

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کشور افزود: در کشور ۶۲ هزار روستا داریم که ۴۰ هزار روستا بالای ۲۰ خانوار جمعیت دارند که همه این روستاها دارای طرح هادی مصوب هستند.

 

وی ادامه داد: همه این روستاها خواستار خدمات طرح‌های هادی هستند و بنیاد مسکن نیز متناسب با اعتبارات در اختیار اقدامات لازم را برای بازنگری و اجرای طرح‌های هادی انجام می‌دهد. برهمین اساس سال گذشته بازنگری طرح هادی ۴ هزار روستا انجام شد و امسال نیز بازنگری ۴ هزار و ۱۰۰ روستای دیگر انجام خواهد شد.

 

شاملو با بیان اینکه اجرای طرح هادی با مشارکت مردم و دهیاران گره خورده است، گفت: هرجایی که مردم و دهیاری و شورا همکاری بیشتری برای اجرای طرح هادی داشته باشند بنیادمسکن نیز اعتبارات بیشتری در آن روستا هزینه خواهد کرد.

کد خبر 1169097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha