آغاز ساخت ۱۶۳۹  واحدمسکونی طرح نهضت ملی مسکن در روستاهای گنبدکاووس

طرح نهضت ملی مسکن در روستاهای گنبدکاووس امروز با کلنگ زنی یکهزار و ۶۳۹ واحد مسکونی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گنبدکاووس، طرح نهضت ملی مسکن در روستاهای شهرستان گنبدکاووس با کلنگ زنی متمرکز یکهزار و ۶۳۹ واحد مسکونی در روستای پشمک پناده با حضور معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کشور، مدیرکل بنیادمسکن استان گلستان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیادمسکن استان، معاون عمرانی استاندار، نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی دیگر از مسئولان این شهرستان آغاز شد.

 

اعتبار پیش بینی شده برای این واحدهای مسکونی ۴۹۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون‌ تومان است که مدت ساخت این واحدها سه ساله و در راستای طرح نهضت ملی مسکن در قالب بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده، مسکن‌ حمایتی و مسکن‌ جوانان ساخته خواهد شد.

 

بنا به گفته مدیر بنیادمسکن شهرستان گنبدکاووس تاکنون یکهزار  و ۶۷ متقاضی برای انعقاد قرارداد و دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی شده‌اند.

 

مراسم کلنگ زنی این واحدهای مسکونی به صورت متمرکز با آغاز عملیات ساخت یک واحدمسکونی در روستای پشمک پناده برای خانواده شهید ستار پشمکی همراه بود.

 

حجت‌الاسلام نورالله ولی‌نژاد در این مراسم گفت: مسکن از ضروری‌ترین نیازهای انسان هاست و مایه آرامش خانواده‌ها خواهد بود.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیادمسکن گلستان خاطرنشان کرد: بنیادمسکن استان گلستان آمادگی دارد با حفظ کیفیت به اجرای پروژه‌های عمرانی و ساخت مسکن سرعت دهد.

 

حسینی مدیرکل بنیادمسکن گلستان هم گفت: با همکاری مدیران و مسئولان شهرستانی قول می‌دهیم واحد مسکونی برای فرزندان این شهید را تا دهه فجر امسال بسازیم و تحویل دهیم.

 

کد خبر 1169101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha