۱۸ نفر از فعالان رسانه ای حوزه نماز تجلیل می شوند

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام با اشاره به برگزاری مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره استانی نماز و رسانه، گفت: در این مراسم ۱۸ نفر از فعالان عرصه نماز با حضور مسئولان اجرایی و فرهنگی تجلیل می شوند.

حجت الاسلام« علی چراغی پور»در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، با بیان این مطلب، اظهار کرد: فراخوان هشتمین جشنواره استانی رسانه و نماز دی ماه سال گذشته در سطح استان اعلام شد که خوشبختانه با استقبال بسیار خوبی از سوی اصحاب رسانه استان مواجه گردید.

 

وی با بیان اینکه این جشنواره در هشت دوره به صورت متوالی برگزار شده است، تصریح کرد: محورهای این جشنواره شامل خبر، گزارش، مقاله، عکس، مصاحبه و  فضای مجازی بوده است  که در مراسمی با حضور مسئولان اجرایی و فرهنگی استان از فعالان رسانه ای عرصه نماز تجیل می شود.

 

حجت الاسلام چراغی پور بیان کرد: این جشنواره به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، ستاد اقامه نماز استان ایلام، ستاد اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام،  خانه مطبوعات و رسانه های استان و خبرگزاری شبستان دفتر نمایندگی استان ایلام برگزار شده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام گفت: ترویج و توسعه فرهنگ نماز از طریق فضای مجازی برای اقشار مختلف جامعه به‌ویژه نوجوانان و جوانان، تقویت مبانی اعتقادی و دینی نوجوانان و جوانان در فضای مجازی، شناسایی و تجلیل از فعالان نماز در عرصه فضای مجازی، کاهش آسیب‌های فضای مجازی از طریق گسترش پیام‌ها و محتواهای نماز از اهداف برگزاری این جشنواره بوده است.

 

وی بیان کرد: نماز اول وقت، نماز جماعت، نماز و  جهش تولید، نماز، فرهنگ اسلامی و دینی، ترویج فرهنگ نماز، مسجد و نماز، رسانه و ترویج فرهنگ نماز، نماز و سیاست، نماز، علم و تحصیل، نماز و معنویت، نماز و اقتصاد مقاومتی،  نماز و فضای مجازی، نماز و خانواده، نماز  و تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها از مووضعات این جشنواره بوده است.

 

حجت السالام چراغی پور خاطرنشان کرد: مراسم اختتامیه هشتمین دوره جشنواره استانی نماز و رسانه فردا سه شنبه در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امما جمعه ایلام با حضور مسئولان اجرایی و فرهنگی و با تجلیل از فعالان رسانه ای حوزه نماز در این استان برگزار می شود.

کد خبر 1169246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha