برجام و بررسی ترک مذاکرات در صورت تداوم بدعهدی آمریکا

برنامه گفتگوی سیاسی، پنجم اردیبهشت با حضور کارشناسان به بررسی موضوع برجام و ترک مذاکرات در صورت تداوم بدعهدی آمریکا می پردازد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، برنامه گفتگوی سیاسی، پنجم اردیبهشت با حضور کارشناسان به بررسی موضوع برجام و ترک مذاکرات در صورت تداوم بدعهدی آمریکا می پردازد. در برنامه گفتگوی سیاسی مباحث کلان سیاسی در حوزه داخلی و خارجی با دعوت از کارشناسان، اساتید علوم سیاسی و ارتباطات، پژوهشگران و پیشکسوتان عرصه سیاست و صاحب نظران طیف های مختلف سیاسی و اجرایی با هدف روشنگری، نقد منصفانه و ایجاد فضای همدلی مطرح خواهد شد.

 

در حوزه سیاست خارجی مباحث عمده ای مانند استراتژیهای کلان استکبار در جنگ نرم علیه جمهوری اسلامی ایران، واکاوی ابعاد تازه اسلام هراسی و پیامدهای آن بر اسلام و مسلمانان در غرب، جایگاه و قدرت ایران در سطح منطقه به ویژه در فضای توافق ایران و گروه 1+5 و تاثیرات آن بر جایگاه منطقه ای و بین المللی جمهوری اسلامی، مولفه های شکل گیری تفکر سلفی جهادی و ابعاد و انواع آن در فضای بین المللی با نگاهی تحلیلی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

 

در حوزه سیاست داخلی نیز مباحثی مانند ضرورت ها و الزامات تحقق همدلی و همزبانی میان دولت و ملت، واکاوی مفهوم همدلی و همزبانی به عنوان یک شعار و سیاست راهبردی ملی و دیگر مسائل سیاسی از جمله انتخابات، احزاب و مسائلی مانند آن مورد نظر برنامه گفتگوی سیاسی خواهد بود.

 

برنامه گفتگوی سیاسی، پنجم اردیبهشت با حضور سردار سیدمجتبی جلال زاده(کارشناس سیاسی)، حمیدرضا اعتمادی فومنی(کارشناس بین الملل)، حسن بهشتی پور(کارشناس مسائل بین الملل) و زهره الهیان(عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی) به بررسی موضوع برجام و ترک مذاکرات در صورت تداوم بدعهدی آمریکامی پردازد.

 

گفتگوی سیاسی از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه بر روی موج اف ام ردیف 103/5 مگاهرتز با همکاری خبرگزاری مهر تقدیم مخاطبان فرهیخته رادیو گفت‌وگو می‌شود.

 

شبکه رادیویی گفت‌وگو از طریق گیرنده های دیجیتالی، رادیونما، اپلیکیشن ایرانصدا و آدرس اینترنتی radiogoftogoo.ir نیز قابل دریافت است و همچنین علاقمندان می‌توانند از طریق شماره تماس 27861035 و سامانه پیامکی 300001035 با این برنامه و دیگر برنامه های رادیو گفت‌وگو در ارتباط باشند.

کد خبر 1169249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha