حمایت از مردم مظلوم فلسطین را به عنوان رسالت الهی خود قلمداد می کنیم

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر گرامیداشت روز قدس،گفت: حمایت از مردم مظلوم فلسطین را به عنوان رسالت الهی خود قلمداد می کنیم.

عباس مقتدایی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، با تاکید بر گرامیداشت روز قدس گفت: انتفاضه یعنی زنده بودن عدالت خواهی وتلاش برای اینکه ملت فلسطین به احقاق حق خود دست پیدا کنند وبتوانند به حق خود برسند یعنی اینکه بشریت را در مسیر عدالت قرار دهیم.

 

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد:  ما در جمهوری اسلامی ایران در امور داخلی هیچ کشوری دخالت نمی کنیم اما براساس قانون اساسی مان از نهضت های آزادی بخش و ملل مظلوم جهان حمایت می کنیم چون سیاست و حکومت در ایران مبتنی بر رویکردهای قرآنی است وچون حمایت از مظلوم یک انگاره و مبنای کلیدی است .

 

وی ادامه داد: در دوران معاصر قبل از انقلاب در طول نهضت اسلامی و بعد از انقلاب  و پس از استقرار نظام جمهوری اسلامی ما همواره از مظلومان حمایت کرده ایم و این حمایت از مظلوم را به عنوان تلاش برای تحقق عدالت در آینده تاریخ قلمداد می کنیم و آن را یک رسالت الهی می دانیم.

 

نماینده مردم اصفهان در مجلس خاطر نشان کرد: امروز حمایت از فلسطین و حرکت در جهت نجات دادن یک ملت مظلوم از دست غاصبان یعنی چراغ های راهنما را روشن نگه داشتن یعنی اینکه بتوانیم در دوران معاصر جلوی زورگویی ها،قلدری ها و تجازوها را بگیریم چون این روند یک مسیر اسلامی است که  زنده و پویا خواهد ماند.

کد خبر 1169251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha