برگزاری نشست تخصصی «تمسک به قرآن رمز وحدت و عزت»

نشست تخصصی «تمسک به قرآن رمز وحدت و عزت» در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم به صورت حضوری و مجازی برگزار می گردد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، نشست تخصصی «تمسک به قرآن رمز وحدت و عزت» در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم به همت معاونت امور فرهنگی و اجتماعی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به صورت حضوری و مجازی برگزار می گردد.

بنابراین گزارش، نشست تمسک به قرآن رمز وحدت و عزت با حضور و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین دکتر حمید شهریاری(دبیرکل محترم مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی)؛‌ ماموستا دکتر عبدالسلام کریمی(مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی)؛‌ سرکار خانم عفت شریعتی(نماینده مجلس شورای اسلامی)؛‌ ماموستا شیخ عزیز بابایی(امام جمعه اهل سنت صادقیه تهران)،‌ شیخ ماهر حمود(ریاست اتحادیه جهانی علمای مقاومت)؛‌ شیخنا لوح(مترجم قرآن کریم و نهج البلاغه از کشور سنگال) برگزار می شود.


نشست تخصصی «تمسک به قرآن رمز وحدت و عزت» دوشنبه 5 اردیبهشت ساعت 20 الی 22 به نشانی درب شماره یک مصلای امام خمینی، سالن نشست ساختمان امام جمعه، طبقه سوم برگزار می شود. همچنین این نشست به صورت زنده هم پخش می شود.


:tv:پخش زنده از:
LIVE.TAQRIB.IR
ABARAT.TV

 

 

کد خبر 1169283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha