ارتقای کیفیت آب شرب شهر سنندج با مدیریت مشارکتی و استفاده از دانش متخصصان محقق می‌شود

فرهاد گفت: کار جمعی و مدیریت مشارکتی و استفاده از دانش و توانایی همه متخصصان می‌توان سریعتر به نتیجه لازم در خصوص ارتقای کیفیت آب شرب شهر سنندج دست یافت.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، محمد فرهاد مدیرعامل شرکت آبفا کردستان ۵ اردیبهشت ماه در جلسه بررسی مسائل حوزه آب و فاضلاب شهر سنندج با اشاره به مطالبه‌گری شهروندان و سازمان‌های مردم نهاد و نقش آن در توجه بیشتر به اجرای پروژه تامین آب باکیفیت در سنندج اظهار کرد: هدف از برگزاری جلسه با این‌کمپین نیز استفاده از پتانسیل آن است و امیدواریم خروجی این نشست‌ها منجر به نتایج خوبی برای ارتقاء سطح خدمات شود.

 

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان خاطرنشان کرد: معتقدم با یک کار جمعی و مدیریت مشارکتی و استفاده از دانش و توانایی همه متخصصان می‌توان سریعتر به نتیجه لازم در خصوص ارتقای کیفیت آب شرب شهر سنندج دست یافت.

 

در این جلسه مسائل و مشکلات مربوط به آب و فاضلاب سنندج از جمله اجرای خط انتقال فاضلاب سراب قامیش، آخرین وضعیت تأسیسات آب شرب شهر و ظرفیت دریافت آب از سد آزاد و همچنین بحث ایجاد تصفیه خانه شماره 3 آب شرب در آینده مورد بحث و برسی قرار گرفت.

 

همچنین در آینده نزدیک با حضور اعضای این کمپین و دستگاه‌های ذیربط از محل آبگیری سد آزاد جهت انتقال آب به تصفیه خانه آب سنندج بازدید صورت خواهد گرفت.

 

در ادامه این جلسه اعضای کمپین مطالبه آب شرب مطلوب مردم سنندج حاضر در جلسه به بیان نقطه نظرات، پیشنهادات و دیدگاه های خود در خصوص رفع مسائل و مشکلات مرتبط پرداختند.

 

پایان پیام/۷۱۳

کد خبر 1169292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha