تلاش رادیو قرآن برای تعامل بیشتر با مخاطبان در راستای خدمت به ساحت مقدس قرآن كریم

همه ما مدیون شهدای عزیز هستیم و موظفیم آرمان های آنها را دنبال كنیم. مادران و پدران شهداء بزرگترین ارزش زندگیشان را تقدیم دین كردند و ما در قبال آنان مسئول و مدیونیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن؛ دكتر «منصور قصری زاده» مدیر شبكه رادیویی قرآن در بخشی از برنامه بر آستان در حاشیه برگزاری مراسم رونمایی از پرچم مقدس و آسمانی حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) ضمن عرض تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت مولای مردان حضرت علی (ع) گفت: خدای بزرگ را شاكرم كه توفیق شد تا امروز بتوانیم اندكی در محضر قرآن كریم و اهل بیت (ع) بوده و عرض ارادت داشته باشیم. خدمت تلاشگران سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران و همكاران ارجمندم در برنامه بر آستان جانان رادیو قرآن و جشنواره قرآنی صد این شبكه رادیویی خداقوت و خسته نباشید عرض نموده و به پاس زحماتشان قدردانی می نمایم. انشاالله بتوانیم تا پایان این ماه مبارك و در تمام طول عمر خود به قرآن خدمت كنیم و با آن زندگی كنیم. بار دیگر از همه شما همكاران ارجمندم كه تلاش می كنید تا نام قرآن را اعتلا ببخشید، سپاسگزارم.


وی در ادامه با بیان اینكه در تلاشیم تا به لطف خداوند ارتباط میان رادیو قرآن و مردم روز به روز بیشتر و ملموس تر شود، افزود: پخش ویژه برنامه افطار رادیو قرآن با عنوان بر آستان جانان به صورت زنده از میدان آیینی امام حسین (ع) اولین مورد بارز این تعامل دو جانبه است. چرا كه برای اولین بار است كه ویژه برنامه ماه مبارك رمضان این رادیو اینگونه با تعامل مردم برگزار می شود. این امر افتخاری است كه در ماه متعلق به قرآن كریم نصیب همه ما شده است تا بتوانیم متفاوت تر از همیشه به ساحت مقدس قرآن كریم خدمت كنیم و كاملتر و بی نقص تر از همیشه به مسیر خود ادامه دهیم.


دكتر قصری زاده همچنین در خصوص برنامه دلارام ویژه برنامه سحرگاهی رادیو قرآن گفت: این برنامه نیز یك برنامه كامل سحرگاهی است كه آرامش بخش دل های مؤمنان در لحظات سحرگاهی است. انشاالله همه ما اهل سحر و شب زنده داری باشیم و بتوانیم از بركات آن بهره مند شویم. این برنامه با اجرای بی نظیر و هنرمندانه استاد ضیاء آذری پخش می شود و مسائل معرفتی، احكام، ویژه ماه رمضان در آن روی آنتن می رود و از آواهای مختلف در آن استفاده شده و اثر گذار است. این برنامه همچنین در فضای مجازی نیز دارای صفحه اختصاصی است. اما نیازمند كمك و مساعدت شركت كنندگان هستیم تا نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در راستای هرچه بهتر برگزار شدن این برنامه به ما اعلام نمایند.


وی در ادامه به دلیل حضور مادر شهیدان بزرگوار علی و محمدحسین لطفی بهادرانی زاده شهید گمنام آرمیده در میدان آیینی امام حسین (ع) كه پیكر بزرگوارشان شناسایی شده است، افزود: همه ما مدیون شهدای عزیز هستیم و موظفیم آرمان های آنها را دنبال كنیم. مادران و پدران شهداء بزرگترین ارزش زندگیشان را تقدیم دین كردند و ما در قبال آنان مسئول و مدیونیم. شهید آوینی فرمودند عكس شهدا را نبینیم و عكس آنها عمل كنیم بنابراین باید شهدا الگوی ما وهمه كسانی باشند كه در نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت می كنند.


مدیر شبكه رادیویی قرآن در پایان با بیان اینكه این برنامه باعث افتخار ماست و هرچه تلاش می كنیم اقیانوسی در قبال دریای بی كران قرآن كریم است، خاطرنشان كرد: انشاالله خداوند تلاش ما را قبول كند و همه اینها ذخیره آخرت برای ما باشد و همیشه بتوانیم خدمتگزار كوچكی برای ساحت قرآن و اهل بیت (ع) باشیم.


در ادامه نجات سیفی قائم مقام شبكه رادیویی قرآن نیز ضمن تسلیت ایام شهادت امیر مؤمنان حضرت علی (ع) و خداقوت به همكاران ویژه برنامه افطار رادیو قرآن مستقر در میدان آیینی امام حسین (ع)، موفقیت روز افزون همگان و توفیق خدمت همیشگی به ساحت مقدس قرآن كریم را از درگاه حق خواستار شد.


غلامرضا احمدی مدیر گروه اطلاع رسانی رادیو قرآن، دبیر جشنواره قرآنی صد و كارشناس مجری ویژه برنامه بر آستان جانان رادیو قرآن نیز از دكتر قصری زاده مدیر شبكه رادیویی قرآن برای تحولات بسیار مثبت در این شبكه رادیویی كه در دوران مدیریت ایشان صورت گرفته است، قدرانی كرد و گفت: حدود بیست و سه روز است كه ویژه برنامه افطار رادیو قرآن را از میدان آیینی امام حسین (ع) با آیتم ها و بخش های مختلف با حضور مهمانانی ویژه و حضور پرشور مردم و شنوندگان باصفا و بینظیر رادیو قرآن روی آنتن می بریم كه انشاء الله مورد رضای خداوند قرار گیرد.

کد خبر 1169304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha