راهپیمایی روز جهانی قدس در ۹۵ نقطه شهری و روستایی گیلان برگزار می شود

حجت الاسلام اشجری گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس با رعایت کامل توصیه‌های بهداشت در ۹۵ نقطه شهری و روستایی گیلان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، حجت الاسلام «مجتبی اشجری» امروز(دوشنبه، ۵ اردیبهشت) در دومین نشست استانی ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به روز جهانی قدس را نشان از درایت و دوراندیشی معمار کبیر انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: امام خمینی(ره) با این اقدام هوشمندانه و راهبردی، انتفاضه و مقاومت را برای همیشه زنده و پویا نگاه ‌داشتند.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس فرصتی مغتنم برای یادآوری مظلومیت مردم ستم‌دیده فلسطین و اعلام نفرت و انزجار جهانیان از رژیم منحوس و سفاک صهیونیستی است افزود: امروز فلسطین به مسئله اول و آزادی آن به خواست دنیای اسلام و همه آزادیخواهان جهان تبدیل شده است و قطعا در سایه اتحاد مسلمانان جهان بساط پرخون و جنایت رژیم یاغی و کودک‌کش صهیونیستی برچیده خواهد شد.

 

وی راهپیمایی روز جهانی قدس در بیش از ۸۰ کشور جهان را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: موجی که مسلمانان جهان با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس و حمایت از قدس شریف و انتفاضه مردم فلسطین به‌پا می‌کنند، سرانجام رژیم نامشروع و اشغالگر قدس را از صفحه روزگار محو و نیست خواهد کرد.

 

اشجری تاکید کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس سال‌جاری با توجه به جنایات اخیر رژیم نامشروع صهیونیستی در هتک حرمت مسجد الاقصی و تعرض به مردم مظلوم فلسطین، پرشورتر از گذشته برگزار خواهد شد.


وی با تاکید بر تولید محتوا در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی با هشتگ «#القدس_هی_المحور»، شعار روز جهانی قدس را  «روز جهانی قدس؛ محور وحدت امت اسلامی، شکست خط سازش با رژیم غاصب صهیونیستی» اعلام کرد و گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس با رعایت کامل توصیه‌های بهداشتی همانند سال‌های قبل از شیوع بیماری کرونا در 95 نقطه شهری و روستایی استان برگزار می شود.

 

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان ادامه داد: آمادگی لازم برای برگزاری راهپیمایی در 17 شهرستان، 27 بخش، 26 شهر و 25 دهستان و روستای پرجمعیت استان وجود دارد.

 

وی با بیان اینکه سردار «رمضان شریف» رئیس ستاد انتفاضه و قدس سخنران این مراسم در رشت خواهد بود اعلام کرد: این راهپیمایی با رعایت کامل توصیه‌های بهداشتی ساعت 10:30 صبح روز جمعه(۹ اردیبهشت) از سه مسیر به سوی میعادگاه نماز جمعه برگزار می‌شود.

 

اشجری با بیان اینکه همه مسیرها به مصلی رشت ختم می‌شود اذعان کرد: پیاده‌راه فرهنگی شهدای ذهاب (شهرداری)، خیابان امام خمینی(ره)، میدان فرهنگ، میدان مصلی مسیر شماره یک اعلام شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: مسیر شماره دو: سپاه پاسداران، میدان پاسداران، خیابان آزادگان، میدان فرهنگ و میدان مصلی و مسیر شماره سه: ورزشگاه شهید عضدی، خیابان نامجو، خیابان پرستار، میدان فرهنگ و میدان مصلی اعلام شده است.

کد خبر 1169321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha