در جذب سهمیه کالاهای اساسی خراسان جنوبی به مکاتبات اکتفا نشود

اشرفی با بیان اینکه علاوه بر کمیت نظارت‌ها بر بازار باید کیفیت آن هم مورد توجه قرار بگیرد، گفت: برای جذب سهمیه کالاهای اساسی خراسان جنوبی به مکاتبات اکتفا نشود و با روحیه جهادی و انقلابی پیگیری ها فراتر از سطح مکاتبه رقم بخورد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، «جواد اشرفی» امروز (۵ اردیبهشت) در کارگروه تنظیم بازار استان خراسان جنوبی اظهار کرد: ماهیت تصمیمات این کارگروه بر خرد جمعی است لذا مصوبات این جلسه باید اجرایی شود.

 

سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تدابیر لازم برای توزیع اقلام اساسی مورد نیاز عید فطر اندیشیده می شود، گفت: میوه های موجود در سردخانه های استان پس از تعیین قیمت در بین هم استانی‌ها توزیع خواهد شد.

 

وی بر اولویت بندی در بازرسی ها از کالاهای هدف در بازار تأکید کرد و افزود: علاوه بر کمیت نظارت‌ها بر بازار باید کیفیت آن هم مورد توجه قرار بگیرد تا کالای اساسی با قیمت مناسب و به درستی در بین مردم توزیع شود.

 

اشرفی درخواست کرد سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان پیگیری کند تا خودروی مورد نیاز همیاران بازار تأمین شود.

 

سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی متذکر شد: برای جذب سهمیه کالاهای اساسی استان به مکاتبات اکتفا نشود و با روحیه جهادی و انقلابی پیگیری ها فراتر از سطح مکاتبه رقم بخورد.

 

«مهدی روشن» مدیر شرکت پشتیبانی امور دام خراسان جنوبی هم در این جلسه اعلام کرد از ایام پایانی سال گذشته تا امروز هزار و ۱۰۹ تن مرغ منجمد و ۱۲۲ هزار و ۵۰۰ تن گوشت گوساله و ۲۷ تن گوشت منجمد گوسفندی توزیع شده است.

 

 

وی با بیان اینکه سهمیه جدید گوشت منجمد گوسفندی جذب شده و باید به استان حمل شود، افزود: سال گذشته ۱۷۰ هزار تن نهاده از انبارهای استان توزیع کردیم و از ابتدای امسال نیز ۲۰ هزار تن نهاده تحویل شده است.

 

 

کد خبر 1169324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha