تولید تحت ظالمانه ترین تحریم های اقتصادی در حال انجام است

ملک شاهکوهی گفت: امروز جلوه های زیبای تولید و اشتغال در شرایطی در کشوررقم می خورد که تحت ظالمانه ترین تحریم های اقتصادی است و این عظمت کار کارگران ما را مضاعف می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، سردار «علی ملک شاهکوهی» امروز (دوشنبه 5 اردیبهشت) در مراسم افتتاحیه هفته کار و کارگر گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی و شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی، این آب و خاک در همه عرصه های گوناگون پیشرفت های چشمگیری داشته که قابل قیاس با سایر دوران ها نیست.

 

فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: انقلاب اسلامی در شرایطی به پیروزی رسید که سردمداران رژیم طاغوت هیچ اعتقادی به ظرفیت داخلی نداشتند و کشور تماما وابسته به خارج بود.

 

وی ادامه داد: سالهاست تاکید رهبر معظم انقلاب بر اقتصاد مقاومتی و تولید داخلی با تکیه بر جوانان ایران اسلامی است که کاری که شما امروز انجام می‌دهید اجرای دستورات امام جامعه است.

 

ملک شاهکوهی گفت: امروز ما این جلوه های زیبای تولید و اشتغال را در شرایطی رقم می‌زنیم که تحت ظالمانه ترین تحریم های اقتصادی است و این عظمت کار کارگران ما را مضاعف می کند.

 

وی اظهارداست: ۴۳ سال است که دشمن هرچه در توان داشته برای نابودی این انقلاب الهی و این نظام اسلامی به کارگرفته اما تمام سیاست های آنها به فضل الهی شکست خورده است.

 

 

 

کد خبر 1169359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha