اهالی چهار روستای فاروج از معابر آسفالت برخوردار می شوند

مدیر بنیاد مسکن فاروج گفت: آسفالت معابر روستاهای گوگدره، جنجال آباد، ترنیک و دربند امسال آغاز شده که آسفالت روستاهای گوگدره و جنجال آباد به طول هزار متر مربع ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

«وحید خاکپور» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در فاروج اظهارکرد: این  چهار طرح عمرانی امسال آغاز و  آسفالت معابر آن  تا پایان اردیبهشت ماه تکمیل و به بهره برداری می رسد.

 

مدیر بنیاد مسکن فاروج افزود: زیر سازی در روستای ترنیک انجام و آسفالت هزار متر مربع از معابر آن آغاز شده که با اتمام آن آسفالت دو هزار متر مربع از معابر روستای دربند آغاز و تا پایان اردیبهشت همه این طرح ها به بهره برداری می رسد.

 

خاکپور اعتبار پیش بینی شده در کمیته برنامه ریزی شهرستان برای این دستگاه، در  طرح های عمرانی را  59 میلیارد و 100 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در حالی  تخصیص این رقم، 24 میلیارد و 130 میلیون ریال بود که دیون در طرح های عمرانی به  23 میلیارد و  825 میلیون ریال رسیده و با این روند رقم جدیدی  به طرح ها اضافه نشد.

 

وی گفت: اعتبارات ملی به کمک طرح های پیشین و چهار طرح جدید آمد و با تخصیص 25 میلیارد و 418 میلیون ریالی، 12 طرح ناتمام و جدید به سرانجام می رسد.

 

خاکپور با اشاره به اینکه در 39 روستا از 72 روستای بالای 20 خانوار شهرستان طرح هادی اجرا و از سال 94 تاکنون 200 هزار متر مربع از معابر روستایی با قیر رایگان آسفالت شده، افزود: شاخص بهره مندی در اجرای طرح هادی 55 درصد در مقابل 60 درصد استان و 54 درصد کشوری است.

 

کد خبر 1169377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha