سفر راهیان نور زمینه آشنایی مردم با معارف جنگ را فراهم می کند

امیر حسینی با اشاره به خدمات دژبان ارتش در سفر راهیان نور گفت: سفر راهیان نور زمینه آشنایی مردم با معارف جنگ را فراهم می کند

امیر سید محمدرضا حسینی، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد اقدامات دژبان ارتش در سفر راهیان نور نوروز 1401 گفت: دژبان ارتش جمهوری اسلامی ایران مانند گذشته امسال از 27/12 اقدام به برپایی راهیان نور در عوارضی تهران – قم کرد که این ایستگاه شامل چندین غرفه مختلف مانند غرفه فرهنگی، پذیرایی، هفت سین، اهدای گل و شیرینی و نماز جماعت داشت.

 

فرمانده دژبان ارتش  گفت: این ایستگاه به عزیزانی که عازم راهیان نور بودند، خدمات ارایه می کرد. سفر راهیان نور زمینه آشنایی مردم با معارف جنگ را فراهم می کند و تمام مسافران نوروزی که از این مسیر عبور می کردند به بهترین نحو ممکن مورد تکریم قرار می گرفتند و بسیاری از خانواده ها از این موضوع راضی بودند. این ایستگاه تا 14 فروردین 1401 به فعالیت خود ادامه داد و امیدواریم که خداوند توانایی را به ما بدهد که برای سال های بعد نیز این خدمات را ارایه دهیم.

 

امیر حسینی در مورد روز ارتش اظهار کرد: 29 فروردین روز حماسه سازی های ارتش و نیروی زمینی بود و خدا را شاکریم که امسال بعد از دو سال رژه خودرویی انجام  شد. این رژه شامل خودرو، پهباد، هوایی و دریایی بود و این رژه امسال بهتر از سال های گذشته برگزار شد.

کد خبر 1169394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha