توزیع ۲۰۰۰ هزار پرس غذای گرم بین عزاداران در لیالی قدر

امام جمعه شهر مارگون گفت: با همکاری مردم خوب شهر توانستیم ۲ هزار پرس غذای گرم را برای شب زنده داران در شب‌های نوزدهم و بیست و یکم تدارک ببینیم .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «رحم الله خواجه پور» در مراسم شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان در مصلی امام رضا علیه السلام، با اشاره به اینکه این شب، شب یک فاجعه‌ تاریخى براى امّت اسلامى است، اظهار کرد: ما در زمان خود، عمق این فاجعه را درک می کنیم و نمی خواهیم مصیبت شهادت امیرالمؤمنین (ع) را به قصد سوختن دل و ریختن اشک مطرح کنیم؛ این براى ما چندان مطلوب نیست.

 

امام جمعه شهرستان مارگون با اشاره به شخصیت حضرت علی (ع)، افزود : على، یعنى اسلام مجسّم، قرآن ناطق، بزرگ‌ترین شاگرد اسلام، به دست ابن‌ملجم به شهادت رسید.

 

وی خاطرنشان کرد: شخصیت امام علی (ع) یگانه است و ای کاش در هر عصری و قرنی یک شخصیتی مانند امام علی علیه السلام متولد می شد.

 

حجت الاسلام خواجه پور با تشکر از مردم فهیم و ولایت مدار شهرستان مارگون، گفت: در دو شب نوزدهم و بیست و یکم موفق شدیم برنامه های سوگواری و شب‌های قدر را با همکاری ستاد اقامه  نماز جمعه، روحانیون و مبلغین و مردم در مصلی امام رضا علیه السلام همراه با تدارک سحری برای شب زنده داران برگزار کنیم.

 

امام جمعه شهر مارگون خاطرنشان کرد: با همکاری مردم خوب شهر توانستیم ۲ هزار پرس غذا را برای شب زنده داران در شب‌های نوزدهم و بیست و یکم تدارک ببینیم .

 

وی در پایان از همه کسانی که در ماه مبارک رمضان برای پیشبرد برنامه های دینی و مذهبی و به ویژه در جهت تامین و تدارک سحری برای شب زنده داران در لیالی قدر همکاری داشتند، تقدیر و تشکر کرد .

 

 

کد خبر 1169436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha