آزاد سازی زندانیان محکوم غیرعمد و عمد

ویسکرمی، گفت: زندانیان محکوم غیرعمد و عمد با بدهی تا سقف ۴۰ میلیون تومان با حمایت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) آزاد می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «حامد ویسکرمی»، امروز(5اردیبهشت)، در آیین آزادی زندانیان بدهکار مالی که در زندان مرکزی خرم‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: سیاست‌ حبس زدایی یکی از سساست های جدی حاکمیت و آزادسازی زندانیان مصداق احسان، انفاق و نیکوکاری است.

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) لرستان افزود: در قرآن کریم نیز ۱۰۰ مرتبه به مسئله احسان، انفاق و نیکوکاری اشاره شده است.

 

وی اظهار امیدواری کرد برگزاری این مراسمات منجر به ترویج این امر خیر شده و زمینه مشارکت خیرین را برای آزادی سایر زندانیان استان فراهم کند.

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان تصریح کرد: مردم ما همواره در مسایل و مشکلات پای کار هستند و هر وقت نیاز به حضور و مشارکت آن‌ها بوده با تمام وجود به میدان آمده اند، حضور مردم در  حوادث و اتفاقاتی همچون سیل، زلزله و اپیدمی کرونا گواه این مطلب است. در مسئله آزادسازی زندانیان نیز وضع به همین منوال است.

 

ویسکرمی به وظایف اصلی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) اشاره کرد و بیان داشت: محرومیت زدایی از مهم ترین اولویت‌ها و رویکردهای ستاد اجرایی فرمان امام(ره) است و یکی از موضوعاتی که در همین راستا به آن توجه شده است، مسئله آزادی زندانیان است.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز نیز با حمایت ۲ میلیارد ریالی ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، زمینه آزادی ۱۴ زندانی از زندان‌های لرستان فراهم شد.

 

ویسکرمی عنوان داشت:  ستاد اجرایی فرمان امام(ره) طبق تفاهم نامه‌ای که با سازمان زندانها منعقد کرده، نسبت به آزادی زندانی‌های محکوم جرایم عمد و غیرعمد تا سقف ۴۰ میلیون تومان اقدام خواهد کرد و امیدواریم  با این اقدام شمار زندانیان استان را کمتر و آنها را به آغوش گرم خانواده بازگردانیم.

 

گفتنی است، در حاشیه این مراسم ۳۳۰ بسته معیشتی به ارزش ریالی 200 میلیون تومان به خانواده زندانیان تحویل شد.

کد خبر 1169443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha