خادمیاران رضوی مازندران در تکاپوی بزرگداشت دهه کرامت

امامزاده با اشاره به تقارن دهه کرامت امسال با سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، گفت: خادمیاران افتخاری حضرت رضا(ع) در این خطه از شمال کشور در نکوداشت این دو مناسبت، برنامه‌های متنوعی را برگزار خواهند کرد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «محمداسماعیل امامزاده» امروز(۵اردیبهشت) در جمع خبرنگاران از آغاز به کار ستاد بزرگداشت دهه کرامت در مازندران خبر داد و اظهار کرد: به منظور ساماندهی بهتر و هدفمندتر شدن برنامه ها، ستاد دهه کرامت در دفتر کانون خدمت رضوی مازندران تشکیل شد .

 

دبیر کانون های خدمت رضوی مازندران با اشاره به شیوع کرونا و اهمیت رعایت پروتکل های بهداشتی، افزود: تلاش داریم در قالب این ستاد، برنامه‌های شاخص با حضور خادمیاران، عاشقان و ارادتمندان به اهل بیت (علیهم السلام) برگزار شود.

 

وی از تشکیل ده کمیته برای برگزاری مراسم  های بزرگداشت دهه کرامت ایام منتسب به سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س)، حضرت احمد بن موسی(ع) و حضرت رضا(ع) خبر داد و  گفت: این کمیته ها وظیفه اجرای برنامه ها را در دهه کرامت در استان به عهده خواهند داشت .

 

امامزاده در ادامه ضمن تشریح برنامه های دفاتر کانون های خدمت رضوی شهرستان های استان مازندران در دهه مبارک کرامت، افزود: درشهرستان‌ها نیز کانون‌ها فعال خواهند بود و با اجرای برنامه‌های معنوی سعی خواهند کرد مراسم را با شکوه‌تر برگزار نمایند .

 

وی با اشاره به تقارن دهه کرامت امسال با سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: خادمیاران افتخاری حضرت رضا(ع) در این خطه از شمال کشور در نکوداشت این دو مناسبت، برنامه‌های متنوعی را برگزار خواهند کرد .

 

امامزاده در زمینه حضور کاروان زیر سایه خورشید (ویژه جشن های مردمی ولادت امام رضا«علیه السلام») در مازندران گفت: درحال برنامه ریزی هستیم تا با دعوت ازخادمان حرم مطهر رضوی همانند سال‌های گذشته درخدمت عزیزان خدام وحاملان پرچم رضوی باشیم تا شور و معنویت به لطف امام رضا (ع) درسراسر استان جاری شود .

کد خبر 1169462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha