پیام تسلیت فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) به مناسبت  درگذشت مادر شهیدان حمزه و جعفر چناری

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) به مناسبت درگذشت مادر شهیدان حمزه و جعفر چناری پیام تسلیتی صادر کرد.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، متن پیام سردار « جمال شاکرمی» به شرح ذیر است:

 

انالله و انا الیه راجعون

ضایعه درگذشت بانوی صبر و فداکاری ، حاجیه خانم  «والیه چناری» مادر شهیدان حمزه و جعفر چناری باعث تاسف و تالم خاطر شد.

 

تاریخ پر افتخار ایلام، مشحون از خاطرات صبر و ایثار مادرانی است که مردانه در برابر سختی ها و ناملایمات روزگار ایستادند تا عزت و شرف میهن اسلامی استوار و پابرجای بماند.

 

از زمره این مادران آسمانی مرحومه مغفوره بانو والیه چناری است که با آغاز جنگ تحمیلی دو فرزند خود به نام های شهیدان  حمزه و جعفر چناری را برای دفاع از کشور به جبهه های نبرد حق علیه باطل فرستاد و علاوه بر آن به حضور همسرشان مرحوم مغفور حاج «محسن چناری» در کنار فرزندان در خطوط مقدم جنگ نیز رضایت داد.


در تمامی سالهایی که مرحوم محسن چناری به واسطه حضور طولانی مدتش در جنگ ، به  پیر جبهه ها مشهور شد ، این مادر دلسوز و فداکار مسئولیت اداره خانواده را در نبود همسر بر عهده گرفت و با صبر و شکیبایی خود، اسطورهایی از شجاعت را برای مادران نسل های آینده به یادگار گذاشت و اکنون نیز پس از تحمل سالها رنج فراق به جمع فرزندان شهیدش پیوست.

 

اینجانب  ضایعه درگذشت این مادر عزیز و گرانقدر را به محضر فرزندان و خانواده های معزی، خانواده های معظم شهیدان و ایثارگران و رزمندگان و عموم مردم شهیدپرور و انقلابی استان ایلام  تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال رحمت و مغفرت را به حق لیالی قدر و ماه مبارک رمضان برای آن عزیز سفرکرده مسالت می نمایم.

والسلام علیکم و رحمه الله

سرتیپ دوم پاسدار جمال شاکرمی
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع)استان ایلام

کد خبر 1169481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha