حضور در راهپیمایی روز قدس از مصادیق جهاد است

حجت الاسلام نکونام گفت: حضور فعالانه در راهپیمایی روز قدس و اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی از مصادیق مهم جهاد است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» در نشست هماهنگی ستاد انتفاضه و قدس که در دفتر امام جمعه شهرکرد برگزار شد اظهار داشت: هرچقدر بتونیم خود و خانواده‌هایمان را در این عرصه جهادی وارد کنیم بی شک در مسیر تقرب الهی گام بر داشته ایم.

 

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد ادامه داد: امام خمینی (ره) با بصیرت و آگاهی روز جمعه آخر ماه رمضان را برای حمایت از قدس در نظر گرفت و ظرفیت جهادی این ماه را احیا کرد و انتظار می‌رود اکنون پس از سال ۲ سال وقفه به سبب شیوع کرونا برگزاری راهپیمایی روز قدس در استان باشکوه و عظمت خاصی برگزار شود.

 

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه شیوع کرونا ضایعاتی برای جامعه به همراه داشته است، تصریح کرد: نباید اجازه داد این ضایعات تداوم داشته باشد و باید برای بازگرداندن شعائر اسلامی به دوران قبل از کرونا اقدامات فرهنگ و تبلیغی در اولویت قرار گیرد.

 

حجت الاسلام نکونام همچنین بر ضرورت جهاد تبیین در جامعه تاکید کرد و گفت: باید از هر فرصتی برای تلنگر زدن به مردم و انجام وظیفه تبیینی بهره‌گیری شود.

 

وی همچنین به اهمیت حضور جوانان و نوجوانان در راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و گفت: کودکان و نوجوانان با حضور در برنامه هایی همانند راهپیمایی روز قدس برای شرکت در عرصه‌های مختلف آماده می‌شوند و باید از ظرفیت های آموزشی و تربیتی راهپیمایی روز قدس نهایت استفاده را برد.

 

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری قدس را جبهه مشخص ایمان عنوان کرد و گفت: در مقابل آن کفر که همان رژیم صهیونیستی است، قرار دارد و باید تا می توان بر تقویت جبهه مقاومت در برابر کفر اقدام کرد.

 

حجت الاسلام نکونام خاطرنشان کرد: صهیونیست‌های نژادپرست افکار شیطانی خود را برای نابودی همه انسان‌ها دنبال می‌کنند و این وظیفه همگانی است که از منظر اعتقاد، ایمان، قرآن، عقل و وجدان بشری به حمایت از مردم مظلوم فلسطین و دفاع از قدس بپردازند.

 

کد خبر 1169504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha