قرارگاه مدينه منوره مظهر اقتدار ميداني است

مرودی، قرارگاه مدينه منوره مظهر اقتدار ميدانی دانست و گفت: این قرارگاه در مناطق جنوبی و جنوب شرق همواره منشأ برکاتی بوده که علاوه بر حرکات جهادی پس از حوادث طبیعی مانند سیل و زلزله، در ایام عادی نیز فعالیت‌های خدمات‌رسانی را دنبال کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « محمد مرودی » در دیدار با سردار « محمد مارانی » فرمانده قرارگاه مدینه منوره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: خوشبختانه بخش‌های مختلف نظامی و غیر نظامی سپاه در حوزه محرومیت‌زدایی و کمک به شهرها و روستاها، خصوصا در بخش‌های کمتر توسعه یافته اقدامات قابل توجهی دارد.

 

وی با تاکید بر اینکه نگاه سپاه به محرومیت‌زدایی برگرفته از اهداف بزرگ انقلاب است افزود: قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه در مناطق جنوبی و جنوب شرق همواره منشأ برکاتی بوده که علاوه بر حرکات جهادی پس از حوادث طبیعی مانند سیل و زلزله، در ایام عادی نیز فعالیت‌های خدمات‌رسانی را دنبال کرده است.

 

سرپرست فرمانداری بندرعباس با قدردانی از فرماندهان این قرارگاه عنوان کرد: کارآمدی سپاه، حاکی از حضور نیروهای متخصص، با تقوا و مخلص جهادی در این نیرو است.

 

مرودی بیان کرد: دولت مردمی نیز با تاکید بر نگاه توسعه متوازن و رفع مشکلات کار را دنبال می‌کند که در این مسیر نیازمند همراهی همه‌جانبه بخش‌های مختلف است.


سردار « محمد مارانی »، فرمانده قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه نیز در این نشست اظهار کرد: امیدواریم همکاری‌های محلی سپاه و دولت بتواند موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی و مشکلات شود.


وی با اشاره به برخی از اقدامات این قرارگاه در راستای محرومیت‌زدایی عنوان کرد: در حال حاضر یک پروژه بزرگ جهت ساخت ۱۰۰ واحد مسکونی در جزیره هرمز توسط این قرارگاه در حال انجام است.

 

مارانی از جاده سازی، ساخت مسجد و حسينه، خانه عالم  و غیره به عنوان دیگر اقدامات این قرارگاه یاد کرد و گفت: در نظر داریم طی تفاهم‌نامه‌ای با نوسازی مدارس استان ساخت ۴۰۰ کلاس درس را بزودی آغاز کنیم.

 

 

 

کد خبر 1169553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha