کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری آماده حضور در راهپیمایی روز قدس

اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری بعد از ۲ سال وقفه به منظور شیوع ویروس کرونا امسال و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هم پای مردم مومن و روزه دار در شهرها و روستاهای استان در راهپیمایی روز قدس شرکت می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری بعد از ۲ سال وقفه به منظور شیوع ویروس کرونا امسال و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هم پای مردم مومن و روزه دار در شهرها و روستاهای استان در راهپیمایی روز قدس شرکت می کنند.

 

اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در راهپیمایی روز قدس خواهند آمد، تا بار دیگر بگویند روز قدس تنها نامی بر تاریخ گذرای آخرین جمعه ماه مبارک رمضان نیست، بلکه روزی جهانی است که آشکارا مبدل به موج های خروشانِ آگاهی و صخره های صبور مقاومت شده، و هر آزاده ای می داند و آگاهی یافته که روز قدس روز ایستادن در مقابل جنایات اسرائیل و ایادی غاصب و اسلام ستیز آن است.

 

جوانان و نوجوانان مسجدی استان همگام با مردم سراسر کشور در راهپیمایی عظیم روز قدس، فریاد آزادی خواهی و ظلم ستیزی سر می دهند و ولایتمدارانه و آگاه در مقابل ظلم استکبار جهانی تا آزادی قدس شریف می ایستند، جوانان مسجدی چهارمحال و بختیاری یکبار دیگر فریاد اعتراض خود را نسبت به مظلومیت ملت فلسطین و مظلومیت مردم بی دفاع یمن سر می دهند.

 

امسال ویژه برنامه هایی از سوی ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان نظیر مسابقه دلنوشته ای به شهدای انتفاضه فلسطین در راستای تقویت جریان سازی در عرصه های فرهنگی و دینی، انتشار وصیت نامه شهدای انتفاضه به زبان های فارسی و عربی در قالب عکس نوشته در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی با هشتک «القدس لنا»، برگزاری عصر شعر مقاومت و انتفاضه در مساجد، مسابقه عکاسی «قدس نزدیک است» از حضور اعضای کانون های مساجد در راهپیمایی روز جهانی قدس با تلفن همراه در نظر گرفته شده است.

 

برگزاری مسابقه نقاشی در کانون های فرهنگی هنری مساجد به منظور آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان با روز جهانی قدس، انتفاضه و قدس نیز یکی دیگر از برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همزمان با روز جهانی قدس است.

 

برگزاری طرح «مأذنه های مقاومت» و پخش سرودهای مرتبط با قدس و فلسطین و بیانات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری از بلندگوهای مساجد در روز جهانی قدس، برگزاری نشست های تبیینی، بصیرتی و روشنگری در مساجد با هدف افزایش آگاهی عمومی از جنایت رژیم غاصب صهیونیستی، از دیگر برنامه های اجرایی کانون های مساجد استان در بزرگداشت روز جهانی قدس است.

 

کد خبر 1169555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha