تولید محتوای خلاق به کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه کمک می کند

افشارچی با اشاره به اینکه باید به سمت تولید محتوای خلاق رفت، گفت: با این تولیدات می توان از بسیاری از آسیب های اجتماعی پیشگیری کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، استاندار زنجان امروز در جلسه کارگروه اجتماعی فرهنگی سلامت و زنان و خانواده اظهار کرد: در حوزه خانواده موضوعاتی همچون پیشگیری از اسیب مواد مخدر  و مفاسد اجتماعی باید مورد توجه قرار گیرد و در این زمینه می توان از ظرفیت دستگاه ها استفاده کرد چرا که هم افزایی بین دستگاهی می تواند نتبجه بخش باشد.

 


محسن افشارچی با یادآوری اینکه خروجی اقدامات انجام شده به صورت کمی و کیفی مورد بررسی قرار گیرد، تصریح کرد: سنجه کمی اقدامات انجام شده در حوزه آسیب های اجتماعی مورد توجه باشد.

 


استاندار زنجان با بیان اینکه رعایت حجاب را به عنوان امنیت روانی جامعه مطرح کنید، افزود: اگر در مسائل فرهنگی، تبلیغی عمل کنیم به نتیجه نخواهیم رسید.

 


به گفته وی، فرهنگ و تولیدات فرهنگی به دلیل پتانسیل بالا به جایی که پتانسیل پایینی دارد منتقل می شود و فردی که کار فرهنگی با تکنیک خوب و درگیر کننده عقل دارد به جایی که خلا دارد منتقل می شود.

 


استاندار زنجان به تولیدات با حجم بالای فیلم های هالیودی و درگیری جوانان و نوجوانان اشاره کرد و گفت: صنعت انیمه نیز بسیاری از جوانان و نوجوانان را جذب خود کرده است.

 


وی با اشاره به اینکه باید به سمت تولید محتوای خلاق رفت، گفت: با این تولیدات می توان از بسیاری از آسیب های اجتماعی پیشگیری کرد.

 


افشارچی ادامه داد: برای کاهش آسیب های اجتماعی مراکز فنی و حرفه ای یا بازارچه برای زنان بی سرپرست تاسیس شود و ایجاد فعالیت های فرهنگی در مناطق حاشیه شهر نیز اثرگذار است.

 

کد خبر 1169623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha