مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره پرچم‌داران انقلاب اسلامی مازندران تمدید شد

حجت‌الاسلام رضایی گفت: مهلت دریافت آثار در بخش‌های مختلف دومین جشنواره پرچم‌داران انقلاب اسلامی مازندران تا پانزدهم اردیبهشت ۱۴۰۱ تمدید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت‌الاسلام «عیسی رضایی» امروز(۶اردیبهشت) در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری دومین جشنواره ملی و بین‌المللی پرچم‌داران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مقاومت اظهار کرد: این جشنواره در پنج محور تألیفات و ترجمه کتاب‌ها به زبان‌های فارسی، عربی و انگلیسی با موضوعات خاطرات شهدا، ایثارگران و رزمندگان روحانی در عرصه‌ جهاد و مقاومت برگزار می‌شود.

 

مسئول مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان مازندران افزود: کتاب با موضوع انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، مقاومت اسلامی و نقش علمای استان، کتب مرجع حوزوی با موضوعاتی از قبیل آیات‌ و روایات‌ جهاد و شهادت‌، فقه‌الجهاد و خاطرات شهدا و رزمندگان روحانی کشور و جهان اسلام در عرصه جهاد و مقاومت از دیگر موضوعات به شمار می‌آید.

 

حجت‌الاسلام رضایی ادامه داد: خاطرات خانواده معظم شهدای روحانی انقلاب اسلامی دفاع مقدس و مقاومت، خاطرات مناطق جنگی و عملیاتی از حضور روحانیت در دفاع مقدس و جبهه مقاومت، اشعار با محوریت روحانیت در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی‌ و مقاومت‌ و بیان خدمات روحانیت در عرصه‌های جهاد و مقاومت در ایران و جهان نیز از موضوعات جشنواره هستند.

 

وی بابیان اینکه تحقیق ‌و پژوهش به‌ زبان‌ فارسی، عربی‌ و انگلیسی و مقالات علمی و پژوهشی چاپ‌شده در فصلنامه‌های علمی و پژوهشی ازجمله بخش‌های جشنواره به شمار می‌آید، بیان داشت: همچنین ارتباط بیانیه گام ‌‌دوم ‌انقلاب‌ ‌با دفاع مقدس و جبهه مقاومت با ارائه مقالات تخصصی و تولیدات مکتوب به چندرسانه‌ای منبر با موضوعات انقلاب اسلامی دفاع مقدس و مقاومت اسلامی را نیز شامل می‌شود.

 

حجت‌الاسلام رضایی بیان کرد: مبانی دینی دفاع مقدس و جبهه مقاومت اسلامی‌، آیات‌ و روایات‌ مرتبط، نقش ‌امام ‌راحل‌ و امام ‌خامنه‌ایی‌ مدظله‌العالی‌ و فیلم‌نامه، با نقش‌ روحانیت‌ در انقلاب ‌اسلامی‌، دفاع مقدس، جبهه‌‌ مقاومت‌ نیز از دیگر موضوعات است.

 

وی اظهار کرد: بخش چندرسانه‌ای فضای مجازی، کلیپ، موشن‌گرافی، پادکست، ایجاد ‌نهضت‌ رسانه‌ای، ایجاد ‌صفحات‌ و کانال‌ مرتبط‌ با روحانیت و انتشار محتوای‌ مرتبط، فیلم و عکس، فیلم‌های داستانی، گویا سازی ‌اسناد، عکس‌ و فیلم‌ حضور روحانیون در مناطق راهیان نور، نهضت‌ جمع‌آوری‌ اسناد و مدارک ‌با موضوعات ‌مرتبط ‌با نقش روحانیت از دیگر موضوعات جشنواره محسوب می‌شود.

 

حجت‌الاسلام رضایی تصریح کرد: همچنین بخش رسانه به این جشنواره اضافه‌شده است و خبرنگاران و اصحاب رسانه می‌توانند آثار خود در قالب مقاله، یادداشت، گزارش، گفت‌وگو و تصاویر با موضوعات اعلام‌شده به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
 

 

وی خاطرنشان کرد: مهلت ارسال آثار در تمامی بخش‌های جشنواره تا تاریخ پانزدهم اردیبهشت 1401 اعلام‌شده است.

 

حجت‌الاسلام رضایی گفت: شرکت‌کنندگان مازندرانی می‌توانند آثار خود را در قالب‌های اعلام‌شده به آدرس دبیرخانه استان واقع در ساری، بلوار دفاع مقدس، روبروی بیمارستان شفا، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، دفتر نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس و یا آدرس الکترونیکی sajed.mazandaran@gmail.com و یا شماره سروش 09352307158 ارسال کنند.

 

وی زمان اختتامیه جشنواره را شهریور 1401 اعلام کرد و گفت: در مراسمی از برگزیدگان استانی تجلیل به عمل خواهد آمد و صاحبان آثار برگزیده در اختتامیه جشنواره در قم مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

کد خبر 1169633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha