کشاورزان جیرفتی ۴ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد کمک کردند

سعید برخوری گفت: با برگزاری جشن گلریزان در سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان، کشاورزان شهرستان جیرفت ۴ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد کمک کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، همزمان با ایام ماه مبارک رمضان جشن گلریزان با هدف کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و محکومین مالی در سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان برگزار شد.
 
 
 
 
 
 
 
«سعید برخوری» در این جشن ضمن تشکر از حضور و مشارکت کشاورزان و تولیدکنندگان شهرستان جیرفت، گفت: کشاورزی شغلی بسیار شریف می باشد و درآمد حاصل از آن، روزی حلالی است و کشاورزان جنوب کرمان همواره به شکرانه این نعمت الهی با مسئولیت پذیری اجتماعی از افراد گرفتار و مستمند دستگیری می کنند.
 
 
 
 
 
 
 
رییس سازمان جهادکشاورزی جنوب افزود: مشارکت در این امر خداپسندانه و انسانی موجب آزادی و بازگشت سرپرست‌ خانواده هایی می شود  که به دلیل مشکلات مالی، توانایی پرداخت جرایم مالی خود را ندارند.
 
وی با یادآوری حمایت های مادی و معنوی کشاورزان جنوب کرمان در کمک به آسیب دیدگان سیل و مبارزه با بیماری منحوس کرونا، خاطرنشان کرد: کشاورزان جنوب کرمان در مسائل خیر همواده پیشقدم هستند و جشن گلریزان فرصتی دیگر برای ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی است.
 
برخوری ابراز کرد: تصمیم داریم جشن گلریزان به عنوان سنت الهی و پسندیده در سال های آتی با برنامه ریزی بهتر و حضور پرشورتر کشاورزان برگزار شود.
 
رییس سازمان جهادکشاورزی جنوب در خاتمه عنوان کرد: با همت کشاورزان حوزه شهرستان جیرفت مبلغ  ۴ میلیارد ریال به منظور آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و محکومین مالی اهدا شد.
 
گفتنی است؛ این مراسم با حضور رییس سازمان جهادکشاورزی جنوب کرمان، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان، رییس دادگستری شهرستان جیرفت، دادستان عمومی و انقلاب جیرفت، رییس اداره زندان جیرفت، کشاورزان و تولیدکنندگان شهرستان جیرفت، معاونین و مدیران سازمان، جمعی از مسئولان و کارکنان قضایی و زندان شهرستان جیرفت برگزار شد.
کد خبر 1169647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha