فارس در نوروز از استان های برتر حوزه تسهیلات سفر بود

واحدی گفت: فعالیت ‌های گردشگری استان فارس در نوروز امسال مطلوب بوده و این استان در شمار برترین استان های کشور در زمینه حوزه تسهیلات سفر بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «جواد واحدی»، امروز (سه شنبه 6 اردیبهشت) در آئین معارفه مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان فارس گفت: استان فارس در زمینه صنایع دستی، میراث فرهنگی و گردشگری سابقه دیرینه دارد و اطلاع رسانی در این حوزه باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد و قطار گردشگری در این استان به شکل مطلوبی به حرکت در بیاید.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان های وزارت میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کشور افزود: در حوزه صنایع دستی باید به برند سازی توجه ویژه شود زیرا برند سازی با استفاده از تبلیغات موجب توسعه فعالیت‌ های این بخش خواهد شد.

وی اضافه کرد: برای حمایت از جامعه گردشگری باید منابع مالی و وام به بخش گردشگری تزریق شود و زمینه رشد مشاغل در این حوزه که منجر به توسعه اقتصادی خواهد شد، فراهم شود.

واحدی تصریح کرد: فعالیت ‌های گردشگری استان فارس در نوروز امسال مطلوب بوده و این استان در شمار برترین استان های کشور در زمینه حوزه تسهیلات سفر بوده است.

وی با اشاره به ظرفیت های حوزه سرمایه‌ گذاری در استان فارس بیان کرد: سرمایه ‌گذاران برای سرمایه گذاری در این استان علاقمند هستند و امیدواریم در بوروکراسی اداری گرفتار نشوند و خوشبختانه تمام اختیارات نیز در وزارت خانه میراث فرهنگی به استان ‌ها تفویض شده است.

کد خبر 1169670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha