تشکیل ۳۲ شرکت تعاونی طی سال گذشته در اندیمشک

جهانگیری گفت: در سال گذشته با توجه به حمایت‌های صورت گرفته، ۳۲ شرکت تعاونی جدید در شهرستان اندیمشک تشکیل شد که این آمار در استان خوزستان کم‌نظیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «پیمان جهانگیری» امروز (سه شنبه ۶ اردیبهشت) در نشست با رئیس و کارکنان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اندیمشک که به مناسبت آغاز هفته کارگر برگزار شد اظهار کرد: تلاش و کوشش کارگران در عرصه‌های مختلف تحول عظیمی در اقتصاد جامعه ایجاد کرده است و زحمات کارگران باید دیده شود.

 

فرماندار اندیمشک افزود: اندیمشک یکی از شهرهای برتر در حوزه توسعه اشتغالزایی در چند سال اخیر بوده و حجم سرمایه‌گذاری در آن کم‌نظیر است.

 

وی اذعان کرد: در سال گذشته با توجه به حمایت‌های صورت گرفته، ۳۲ شرکت تعاونی جدید در شهرستان اندیمشک تشکیل شد که این آمار در استان خوزستان کم‌نظیر است.

 

جهانگیری تصریح کرد: در سال گذشته پنج شرکت تعاونی اندیمشک رتبه‌های برتر استانی و کشوری کسب کردند و تعداد قابل توجهی شغل ایجاد شد.

 

وی عنوان کرد: زحمات دستان پر از مهر کارگران قابل ستایش است و اگر تلاش و کوشش کارگران نباشد، امورات جامعه نیز پیشرفت نخواهد کرد و پاسداشت خدمات کارگران یک امر مهم محسوب می‌شود.

 

فرماندار اندیمشک با بیان اينکه اشتغال اولویت اول در این شهر است بیان کرد: طرح‌های بزرگ اشتغالزایی در شهرستان اندیمشک برنامه‌ریزی و در دست احداث هستند که با راه‌اندازی این پروژه‌ها، تعداد قابل توجهی شغل ایجاد خواهد شد.

 

«سید ناصر حسینی» رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اندیمشک نیز در این نشست به تشریح برنامه‌های هفته کارگر پرداخت.

 

کد خبر 1169688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha