لزوم توجه بیشتر به گردشگری مذهبی در استان فارس

محسن نژاد گفت: استان فارس در تمامی ابعاد و حوزه‌ های گردشگری دارای ظرفیت های خوبی است اما در حوزه گردشگری مذهبی، شاهد اقدامات جامعی نیستیم و این بخش تاکنون مغفول مانده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید موید محسن نژاد»، امروز (سه شنبه 6 اردیبهشت) در آئین معارفه مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان فارس گفت: آثار تاریخی فارس به تمامی مردم و گردشگران تعلق دارد و در استان فارس به حوزه میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری، نگاه ویژه می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری فارس افزود: باید توجه ویژه در حفظ و حراست از ابنیه تاریخی فارس داشته باشیم زیرا این آثار متعلق به تمامی مردم و جهانگردان است.

وی اضافه کرد: هم افزایی میان دستگاه ‌های مختلف حوزه میراث فرهنگی در استان باعث کاهش آسیب های این بخش خواهد شد و اداره کل میراث فرهنگی فارس به معیشت مردم و سرمایه گذاران در حوزه صنایع دستی و گردشگری اهمیت ویژه می دهد.

محسن نژاد با اشاره به اقدامات انجام شده فارس در نوروز بیان کرد: شیراز میزبان بیش از 2 میلیون مسافر نوروزی بود و بیش از ۴٠ هزار نفر در زمان سال تحویل در آرامگاه حافظ حضور داشتند که منجر به ثبت رکورد جدیدی در حضور گردشگر در فارس و شیراز شد.

وی با تاکید بر لزوم توجه بیشتر به گردشگری مذهبی گفت: استان فارس  در تمامی ابعاد و حوزه‌ های گردشگری دارای ظرفیت های خوبی است اما در حوزه گردشگری مذهبی، شاهد اقدامات جامعی نیستیم و این بخش تاکنون مغفول مانده است..

کد خبر 1169689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha