راهپمایی روز جهانی قدس با حضور حداکثری مردم در پیشوا برگزار خواهد شد

امام جمعه شهرستان پیشوا گفت: راهپمایی روز جهانی قدس با حضور حداکثری مردم در این شهرستان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، اولین جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سال جدید به ریاست امام جمعه پیشوا با محوریت برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس و اقامه نماز عید سعید فطر، با حضور فرماندار، فرمانده سپاه و تعدادی از مسئولین ادارات و نهادهای مربوطه در دفتر امام جمعه برگزار شد.

 

حجت الاسلام روح الله باقری امام جمعه شهرستان پیشوا در این جلسه ضمن تاکیید بر حضور حداکثری مردم شریف شهرستان در راهپیمایی روز قدس بیان کرد: همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان راهپیمایی روز قدس در شهر پیشوا و جلیل آباد برگزار می گردد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان پیشوا افزود: راهپیمایی روز قدس در پیشوا ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه روز جمعه از مقابل مسجد امام خمینی"ره" آغاز و به سمت حرم مطهر حضرت جعفر علیه السلام" ادامه پیدا می‌کند و سخنران پایانی این مراسم  فرماندار شهرستان پیشوا می باشد.

 

امام جمعه پیشوا در خصوص برگزاری مراسم روز قدس در بخش های این شهرستان نیز گفت: در شهر جلیل آباد هم مراسم روز قدس از ساعت ۱۰ در میدان شهید سلیمانی شروع و به سمت مسجد حضرت ابوالفضل"علیه سلام" ادامه پیدا مي کند.

 

حجت الاسلام باقری در پایان از عموم شهروندان، خانواده معظم شهدا و دیگر اقشار مختلف جهت حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

کد خبر 1169728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha