حمایت ۴ میلیاردی خیرین از طرح محسنین در زابل

رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان زابل گفت: در سال ۱۴۰۰، خیّرین و حامیان بزرگوار بالغ بر ۴ میلیارد تومان به ایتام و فرزندان طرح محسنین شهرستان زابل کمک کردند.

«ناصر حاتمی مقدم» رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان زابل در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: در سال ۱۴۰۰ خیرین و نیکوکاران در بخش‌های مختلف به کمیته امداد این شهرستان کمک کرده‌اند، اما عمده‌ترین توجه این بزرگواران به بخش اکرام و محسنین بوده است.

حاتمی مقدم افزود: سال گذشته خیّرین و حامیان بالغ بر ۴ میلیارد تومان به ایتام و فرزندان طرح محسنین شهرستان زابل کمک کردند.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۶۵۰ کودک یتیم و حدود ۱۵۰۰ کودک طرح محسنین (کودکان با سرپرست ناتوان) تحت پوشش اداره کمیته امداد شهرستان زابل قرار دارند.

وی بیان داشت: طرح محسنین شامل کودکانی است که پدر و مادر دارند، اما والدینشان به هر دلیلی توان اداره کردن این آینده‌سازان کشور را ندارند.

رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان زابل اظهار کرد: توجه به امور خانواده‌های نیازمند همواره از اهمیت خاصی برخوردار است؛ به‌ویژه کودکانی که به دلایلی از قبیل زندانی بودن، سالمندی، بیماری‌های سخت و از کار افتادگی والدین، از حضور پدر و مادر محروم هستند.

کد خبر 1169729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha