سپاه ثارالله همه ظرفیت ها را برای از بین بردن فقر به میدان می آورد

سردار معروفی با تاکید بر اینکه سپاه ثارالله همه ظرفیت ها را برای از بین بردن فقر به میدان می آورد؛ گفت: خروجی خدمات اجتماعی باید افزایش امنیت باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار حسین معروفی، سه شنبه(۶ اردیبهشت) در نشست قرارگاه بسیج سازندگی استان گفت: اولویت هایی برای حل مشکلات مردم در نظر گرفتیم.

 

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان  افزود: با یک برآورد دقیق اطلاعاتی اولویت ها مشخص شده و نگاه ما این است خروجی خدمات اجتماعی افزایش امنیت باید باشد.

 

 

 

وی به استفاده از ظرفیت خیرین در آبرسانی به مناطق محروم استان اشاره و بیان کرد: آبرسانی به ۶۳۰ روستا را با یک واقف توافق کردیم و ۴۰۹ روستا در سوم خرداد آبرسانی می شود.

 

 

 

سردار معروفی با بیان اينکه هدف از خدمات اجتماعی از بین بردن فقر است و اینکه خدمات به نام چه کسی باشد اصلاً مهم نیست؛ بیان کرد: دولت مسئول از بین بردن فقر است و نقش سپاه و بسیج به میدان آوردن ظرفیت ها است.

 

 

 

وی تامین آب شرب و سپس آب کشاورزی را اولویت اول استان دانست و بیان کرد: اقدامات سپاه با هماهنگی آبفا است و اطلس آب شهرستان ها تهیه شده است و همین تجربه را روی مسکن پیاده می کنیم زیرا باید بدانیم کجا هستیم و به کجا حرکت می کنیم.

 

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان؛ بهداشت را دومین اولویت استان اعلام و بیان کرد: به صراحت اعلام می کنم تا زمانی که روستاها مشکل آب و سرویس بهداشتی دارند مسجد نمی سازیم زیرا بحث طهارت در اولویت است و مسجد سازی بدون توجه به طهارت مردم، مغایر فرهنگ اسلامی است.

 

 

 

وی اشتغال خُرد، خدمات اجتماعی و رزمایش مومنانه و... را از دیگر اولویت های سپاه دانست و تصریح کرد: تامین اشتغال کلان به عهده دولت است.

 

 

 

سردار معروفی متذکر شد: نمی شود به دلیل مشکلات اقتصادی، مسائل فرهنگی را نادیده گرفت زیرا ما شیعه هستیم و انقلاب کردیم و مکتب حاج قاسم یک ظرفیت بزرگی در این حوزه است.

 

 

 

وی نادیده گرفتن خدمات دولت به دلیل گرانی های موجود را یک خطای استراتژیک دانست و در ادامه بر استفاده از گروه های جهادی در اجرای پروژه های مختلف تاکید و بیان کرد: قرارگاه خدمات اجتماعی باید در جنوب و شرق استان فعال شود.

 

 

 

علی زینی وند، استاندار کرمان با قدردانی از اقدامات سپاه و بسیج که در خاموشی انجام می دهد؛ این نهاد را بازوی نظام و کمک کار دولت دانست.

 

 

وی در خطاب به رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی بر ابلاغ استفاده حداکثری از ظرفیت بودجه تاکید کرد و در حوزه تسهیلات اشتغالزایی، وام های ارزان اشتغالزا را نتیجه بخش دانست.

 

 

 

سرهنگ جواد جلالی، مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان خواستار حمایت فرمانداران از گروه های جهادی شد و گفت: استفاده از ظرفیت رسانه ها برای پوشش خبری برنامه های هفته بسیج سازندگی مورد انتظار است.

کد خبر 1169757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha