برپایی شیفت ایثار در یک واحد تولیدی در زاهدان

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: با همت سازمان بسیج کارگری سپاه سلمان استان و به مناسبت هفته کار و کارگر، کارگران شرکت مینو شرق زاهدان با برپایی شیفت ایثار، انسجام خود را در رونق تولید به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، «حامد آرامش» در بازدید از این واحد تولیدی افزود: شیفت ایثار با هدف حفظ انسجام و وحدت آفرینی، ترویج فرهنگ و رویه ایثارگری و کمک به رونق تولید توسط جامعه کارگری سیستان و بلوچستان در مناسبت ها و ایام مختلف برپا می شود.

 

وی اظهار داشت: کارگران ولی نعمتان نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و از اولین روزهای پیروزی شکوهمند انقلاب پای کار این نظام مقدس هستند.

 

رییس ستاد گرامیداشت هفته کار و کارگر استان ادامه داد: اهتمام جدی به مشکلات و نیازهای قشر شریف کارگری در دولت سیزدهم و دوره جدید وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یک رویکرد مهم و اولویت به شمار می رود که افزایش دستمزد سال  کارگران1401 نیز در این راستا انجام شد.

 

آرامش اظهار امیدواری کرد تا با اجرای کلان طرح های وزارت مردم که جامعه هدف آن کارگران و کارآفرینان هستند، رشد اقتصادی و جهش اشتغالزایی در کشور محقق شود.

کد خبر 1169796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha