​استاندار گیلان حل معضل زباله سراوان را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهد

​حجت‌الاسلام نژاد صفری با تاکید بر اینکه مردم خوب سراوان و قاضیان تا کی باید مشکلات ناشی از دپوی زباله‌ها را تحمل کنند گفت: از استاندار گیلان انتظار داریم هرچه سریعتر پیگیر معضل بزرگ زباله سراوان شده و این کار را جزء اولویت برنامه‌های خود قرار دهند.

حجت‌الاسلام «علی اکبر نژاد صفری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، با تاکید بر اینکه این روزها مردم سراوان و قاضیان در موقعیت خوبی به سر نمی‌برند اظهار داشت: پرسش ما این است که چرا آقایان مسئولین مشکلات پسماند و زباله‌های موجود در شهر را می‌بینند و کاری انجام نمی‌دهند، آیا اصلا از محل کار و منزلشان بیرون می‌آیند تا شرایط حال حاضر این منطقه را به چشم ببینند.

 

امام جماعت مسجد امام حسین(ع) زیر کوچه رشت با بیان اینکه شاید مسئولان و متولیان ذیربط به ویژه در حوزه معضل لندفیل سراوان و مدیریت پسماند شرایط را می‌بینند و بی‌خیال مشکلات زباله‌های موجود در روستاها می‌شوند عنوان کرد: دغدغه ما این است که مردم خوب و سختکوش سراوان و قاضیان تا کی باید مشکلات ناشی از دپوی زباله‌ها و آسیب‌های متعدد ناشی از آن را تحمل کنند.

 

نژاد صفری اضافه کرد: بنده حدود سه سال است که در جمع مردم سراوان و قاضیان زندگی می‌کنم که مردمانی بسیار خوب، خونگرم و باحوصله‌ای هستند و مشاهده می‌کنم که آثار دپوی زباله‌ها تا اینجا را هم فرا گرفته به ویژه آنکه اهالی در فصول بهار و تابستان از دست مگس‌ها آسایش ندارند.

 

وی ابراز داشت: سخن ما این است که چرا به مساله زباله‌ها و مشکلات مربوط به آن که سالهاست مردم عزیز این منطقه با آثار شوم و آزاردهنده آن دست و پنجه نرم می‌کنند خاتمه داده نمی‌شود، قابل توجه مسئولین محترم مگر حضرت آقا حفظه الله اخیرا نفرمودند: "از نمایش در عملکرد خود پرهیزکنید" پس چرا فقط به عکس و تصویر و فیلم اکتفا می‌شود.

 

امام جماعت مسجد امام حسین(ع) زیر کوچه رشت در پایان خاطرنشان کرد: آلودگی‌های زیست محیطی ناشی از دپوی زباله سراوان و شیرابه‌های سمی آن سلامتی مردم را بیش از پیش به خطر انداخته و  لازم و ضروریست که استاندار گیلان هرچه سریعتر پیگیر این معضل بزرگ شده و این کار را جزء اولویت برنامه‌های خود قرار دهند.


 

کد خبر 1169810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha