توجه به فرهنگیان و ارتقا جایگاه آنان در دستور کار دولت سیزدهم است

صادقی گفت: دغدغه دولت و مجلس در بحث رسیدگی به معیشت فرهنگیان و ارتقا جایگاه آنها به جد در دستور کار دولت سیزدهم است و گام های مهم و اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، فرماندار ویژه دهلران در نشست شورای آموزش و پرورش این شرستان، بر ضرورت برنامه ریزی برای گرامیداشت هفته معلم تاکید و گفت: خدمت فرهنگیان در عرصه تعلیم و تربیت قابل تقدیر است و در هفته معلم باید از این قشر تجلیل کرد.


«لطیف صادقی» تصریح کرد: تصمیمات شورای آموزش و پرورش باید راهبردی و گامی در جهت رفع مشکلات مدارس و کمک به رفاه دانش اموزان و فرهنگیان باشد.

 

فرماندار ویژه دهلران بر ضرورت طرح و برآورد هزینه یک مرکز رفاهی برای شهرستان تاکید کرد و گفت: بازدید شهردار و سایر اعضا از مدارس نیازمند آسفالت برای برآورد هزینه مدنظر باشد.

 

صادقی تامین وسایل سرمایشی و گرمایشی برای مدارس را یک ضرورت دانست و یادآور شد: تصمیمات شورای آموزش و پرورش باید منجر به گره گشایی از مشکلات مدارس در راستای رفاه دانش آموزان و فرهنگیان باشد.

 

وی بیان کرد: تجلیل از فرهنگیان نمونه شهرستان با برنامه ریزی در هفته معلم در دستور کار باشد.

 

مدیر آموزش و پرورش دهلران هم  در این نشست گفت: در قالب طرح شهید سلیمانی سه پروژه ورزشی شامل سالن ورزشی و ۲ زمین چمن مصنوعی در شهرستان در حال اجراست.


«عباس بختیاری» به پنج حوزه امتحانی پایانی دانش آموزان در دهلران اشاره و خاطرنشان کرد: آماده سازی این فضاها برای امتحانات پایانی دانش آموزان در دستور کار است و در این راستا به کمک اعضای شورای آموزش و پرورش نیازمند هستیم.

کد خبر 1169827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha