با جهاد تبیین، جنگ رسانه‌ای دشمن را خنثی کنیم

سردار باقری گفت: آنچه که دشمن با راه اندازی جنگ رسانه ای و نرم به دنبال آن است نفوذ به افکار، رفتار و ذهن مردم جهت القای بدبینی آنها نسبت به نظام و مقدسات است که با جهاد تبیین مورد نظر رهبری باید با این موضوع مقابله کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «سردار نعمت‌الله باقری» در آیین تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول اظهار کرد: از زمان خلق بشر همواره جدال بین حق و باطل وجود داشته و این جدال تا زمانی که این حکومت به دست صاحب اصلی‌اش برسد، ادامه خواهد داشت.

 

جانشین سپاه ولیعصر (ع) خوزستان با بیان اینکه امروز جنگ از حالت نظامی محض خارج شده است افزود: شیوه جدید جنگ در قرن ۲۱ جنگ ترکیبی است و امروز دشمن جنگ سرد، نیمه‌سرد و جنگ نرم را در تمام حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و نظامی به‌صورت همزمان بر علیه یک کشور استفاده می‌کند و هدف اصلی این جنگ ترکیبی، انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران است.

 

وی با اشاره به جمله مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه امروز جمهوری اسلامی مورد تهاجم ترکیبی قرار گرفته است اضافه کرد: این جنگ ترکیبی میدان مبارزه قلب و ذهن مردم ایران است که شاید بتوانند از این طریق جمهوری اسلامی را تسخیر کنند، در این جنگ اگر خاکریز ما بر اساس ارزش، معیار و آرمان‌های نظام اسلامی محکم بسته شود، می‌توانیم در برابر این حملات دشمن مقاومت کنیم و اما اگر سست عمل کنیم و نتوانیم این خاکریز را به‌خوبی در برابر دشمن قرار دهیم، قطعا شکست خواهیم کرد.

 

سردار باقری با بیان اینکه در جنگ ترکیبی علیه ایران چهار مهاجم وجود دارد تصریح کرد: این مهاجم‌ها به چهار بخش غربی (آمریکا و اروپا)، عبری و رژیم صهیونسیتی، عربی و سعودی و بخش ایرانی شامل ضدانقلاب درونی و اپوزیسیون خارج‌نشین تقسیم شده که بخش ایرانی آن به‌عنوان پیاده‌نظام سه جبهه دیگر اجرای ماموریت می‌کنند.

 

وی با تاکید بر اینکه آمریکا مهاجم اصلی این نبرد است عنوان کرد: یکی از راهبردهای اصلی آمریکا در درون نظام و خارج از مرزها، سازماندهی کردن اپوزیسیون، تجزیه‌طلب‌ها، سلطنت‌طلبها، ملی‌گراها و کمونیست‌ها بود تا در یک جبهه واحد علیه جمهوری اسلامی فعالیت کنند که بخشی از این فعالیت راه‌اندازی شبکه‌های فارسی‌زبان و لجن‌پراکنی ۲۴ ساعته علیه جمهوری اسلامی ایران است و رژیم سعودی بخش زیادی از هزینه رسانه‌های فعال علیه ایران را با هدف را ایجاد انحراف در عقاید دینی و ذهن جوانان پرداخت می‌کند و در واقع ال سعود یکی از مهاجمان است که به دنبال اغتشاش در داخل کشور است.

 

جانشین فرمانده سپاه خوزستان با اشاره به اینکه انگلیس یکی از کشورهای مرموز و متخاصم علیه ایران است ابراز کرد: تبحر انگلیس در پیاده‌سازی شگردهای جنگ رسانه‌ای و عملیات روانی است و ایران یکبار در سال ۱۳۲۰ از این طریق ضربه خورده است. 

 

وی خاطر نشان کرد: انگلیس با راه‌اندازی شبکه بی‌بی‌سی فارسی و سازماندهی قریب به ۲۰۰ خبرنگار، به‌طور شبانه‌روزی در حال پیاده‌سازی موضوعات دلخواه خود است.

 

سردار باقری اذعان کرد: آنچه که دشمن با راه اندازی جنگ رسانه ای و نرم به دنبال آن است نفوذ به افکار، رفتار و ذهن مردم جهت القای بدبینی آنها نسبت به نظام و مقدسات است که با جهاد تبیین مورد نظر رهبری باید با این موضوع مقابله کرد.

 

وی تحریم‌ها را یکی از ابزارهای دشمن علیه جمهوری ایران دانست و یاد آور شد: تاکنون دشمن بیش از سه هزار و ۵۰۰ تحریم بر علیه نظام و ملت اجرا کرده که با مقاومت مردم و مسئولان این تحریم‌ها با شکست مواجهه شده‌اند.

 

کد خبر 1169832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha