۶۰۰ واحد مسکونی به همت سپاه و بسیج سازندگی گلستان برای محرومان ساخته می‌شود

حسینی از ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی به همت سپاه و بسیج سازندگی‌ گلستان‌ برای اقشار محروم و نیازمند خبر داد.

سرهنگ «سیدموسی حسینی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان اظهارکرد: تمرکز سپاه و بسیج سازندگی استان بر محرومیت‌زدایی است و برای این‌کار از ظرفیت‌ گروه‌های جهادی هم بهره خواهیم‌ گرفت.

 

جانشین سپاه نینوا گلستان گفت: با ساماندهی ۳ هزار و ۲۰۰ گروه جهادی از سال ۹۹ تا کنون ۶۵۰ پروژه محرومیت زدایی در استان گلستان با کمک دستگاه‌های اجرایی مختلف اجرایی شده است.

 

وی افزود: تمرکز امسال در اجرای پروژه‌های محرومیت زدایی در بحث تامین مسکن ویژه محرومان و نیازمندان و اجرای پروژه‌های آبرسانی به مناطق محروم و کمتر برخوردار است.

 

حسینی بیان کرد: سال گذشته ساخت ۳۰۰ واحدمسکونی از سوی سپاه و بسیج سازندگی با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان آغاز شد که در حال حاضر این واحدها حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

 

وی گفت: همچنین‌ امسال نیز ساخت ۳۰۰ واحد مسکونی دیگر را در دستور کار قرار می‌دهیم تا بتوانیم بخشی از مشکلات اقشار محروم‌ و نیازمند را برطرف کنیم.

 

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان درباره پروژه های آبرسانی هم اظهار کرد: با مشارکت قرارگاه پیشرفت و آبادانی ۱۷ پروژه آبرسانی برای ۴۸۷ روستا امسال اجرایی خواهد شد تا مشکل آب شرب بیش از ۴۰۰ هزار نفر برطرف شود.

 

کد خبر 1169835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha