۳۱ مرکز رشد در دانشگاه‌های پیام نور کشور راه اندازی می‌شود

تقی‌زاده گفت: با توجه به نامگذاری امسال به «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین» دست کم ۳۱ مرکز رشد را در دانشگاه‌های پیام‌نور کشور راه اندازی خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «ابراهیم‌ تقی زاده» در اختتامیه هشتمین جشنواره ملی حرکت اظهار کرد: ۸۶۸ انجمن علمی دانشجویی در سطح دانشگاه های پیام‌ نور کشور وجود دارد که این جشنواره عرصه ای برای رقابت این انجمن ها است.

 

سرپرست دانشگاه پیام نور کشور گفت: ۲۵۳ اثر در بخش ها و موضوعات مختلف به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که امروز از تعدادی از آثار برگزیده و برتر قدردانی و تجلیل شد.

 

وی افزود: حدود ۴۰۰ هزار دانشجو در سطح ۵۰۰ مرکز و واحد دانشگاهی در دانشگاه پیام‌نور کشور مشغول تحصیل هستند و در رشته های علوم انسانی، فنی و مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی و غیره پذیرش دانشجو داریم.

 

تقی زاده افزود: با توجه به نامگذاری امسال «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین» بنا داریم ۳۱ مرکز رشد را در استان های مختلف کشور ایجاد کنیم ضمن اینکه ۳۶ شرکت دانش بنیان نیز در دانشگاه پیام‌نور کشور مشعول فعالیت هستند.

 

وی بیان کرد: در حال رایزنی و فراهم کردن مقدمات ایجاد پارک علم و فناوری در دانشگاه پیام‌ نور کشور هستیم‌ که می تواند در توسعه علمی و فناوری این دانشگاه کمک زیادی کند.

کد خبر 1169844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha