«یهودیان» بزرگترین دشمنان مسلمانان/ مسلمانان با وحدت در مقابل غده سرطانی ایستادگی کنند

امام جمعه طبس با بیان اینکه «یهودیان» بزرگترین دشمن مسلمانان هستند، گفت: : صهیونیست ها خود را برترین نژاد دنیا می دانند و مسلمانان برای در امان ماندن از شرارت این غده سرطانی باید با وحدت هوشیاری و بیداری در مقابل توطئه‌های آنان ایستادگی کنند.

حجت الاسلام «محمدرضا محمدی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند در آستانه فرارسیدن روز جهانی قدس اظهار داشت: قدس در تفکر انقلابی امام راحل و مقام معظم رهبری از جایگاه خاصی برخوردار است‌.

 

امام جمعه طبس با بیان اينکه قدس قبله اول مسلمانان است و قداست بالایی دارد، ادامه داد: متاسفانه رژیم غاصب صهیونیستی این سرزمین را با زور و ظلم غصب کرده اند و منشا شرارت در منطقه شده اند.

 

وی تاکید کرد: وحدت و انسجام بین مسلمانان و حضور آنان در صحنه می تواند این سرزمین مقدس را به دامن اسلام برگرداند و به همین دلیل آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس نامگذاری شده است.

 

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه مردم برای دفاع از حق مسلم ملت فلسطین در روز قدس به میدان می آیند، ادامه داد: امیدواریم امسال بعد از دو سال شاهد جوش و خروش بیشتر مردم در راهپیمایی روز قدس باشیم و مایه قوت قلب و انسجام جهان اسلام شوند.

 

امام جمعه طبس با اشاره به اینکه یهودیان بزرگترین (شدیدترین) دشمنان مسلمانان طبق آیات قرآن کریم هستند، افزود: صهیونیست ها خود را برترین نژاد دنیا می دانند و تفکر پست و پلیدی دارند که خداوند همه جهان را برای خدمت به یهود خلق کرده است و به خاطر همین تفکر غلط هر روز جنایت جدیدی انجام می دهند.

 

وی در ادامه عنوان داشت: مسلمانان برای در امان ماندن از شرارت این غده سرطانی باید با وحدت و انسجام و هوشیاری و بیداری در مقابل توطئه‌ها و نقشه های شوم آنان ایستادگی کنند.

 

حجت الاسلام محمدی در پایان با اشاره به اینکه جبهه مقاومت طی سال های اخیر توانسته مایه ضعف و استیصال نظام سلطه در منطقه شود، گفت: امیدواریم قوت این جبهه روز به روز افزایش یابد و مسلمانان با قوت بیشتری از آرمان های خود دفاع کنند.

کد خبر 1169864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha