برگزاری راه پیمایی روز قدس در  ۶ نقطه شهرستان ملایر

فارسی گفت: راهپیمایی با شکوه روز قدس امسال در ۶ نقطه شهر ملایر برگزار می‌شود.

«حسین فارسی »در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ملایرگفت: پس از دو سال از شیوع ویروس کرونا، امسال راهپیمایی روز قدس در شهرستان ملایر با حضور پرشور مردم و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

 

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ملایر ضمن تاکید بر فضاسازی شهر و نصب بنر در سر درب ادارات، افزود: باید فضای شهر متناسب با روز قدس آذین‌بندی شود و اصناف، بازاریان، ادارات و بانکها و دیگر نهادها، از هم اکنون برای فضاسازی محیط و حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس اقدام کنند.

 

وی با بیان اینکه سرود "سلام فرمانده" با حضور دانش‌آموزان قبل از شروع راهپیمایی روز قدس در میدان امام حسین(ع) اجرا می‌شود، افزود: مسیر راهپیمایی روز قدس در ملایر ساعت ۱۱:۳۰ در ملایر از میدان امام حسین(ع) آغاز و به مسجد جامع ختم می‌شود.

 

فارسی بر لزوم حضور پرشور و منسجم اقشار مختلف مردم، دانش‌آموزان، دانشجویان، فرهنگیان و ورزشکاران در راهپیمایی روز قدس در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین تاکید کرد و اظهار داشت: ستادهای فرعی در سطح بخش‌ها تشکیل و هماهنگی‌های لازم در راستای برگزاری راهپیمایی روز قدس در سایر نقاط شهرستان انجام شود.

 

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر همچنین از برگزاری نماز عید سعید فطر در نقاط مختلف شهرستان با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی خبر داد و افزود: محوری‌ترین مراسم در مسجد جامع و دیگر مساجد سطح شهرستان در فضای باز برگزار خواهد شد.

کد خبر 1169871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha