کم توجهی به عفاف و حجاب پسندیده نیست

هاشمی با بیان اینکه امروز به هیچ وجه با کمبود و خلع قوانین در حوزه عفاف و حجاب مواجه نیستیم گفت: حتی وجود یک درصد کم توجهی به مقوله عفاف و حجاب برای استان شهیدپرور و ولایتمدار سمنان پسندیده نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، سید« محمدرضا هاشمی» در جلسه قرارگاه استانی حجاب و عفاف ضمن بیان اینکه امروز به هیچ وجه با کمبود و خلع قوانین در حوزه عفاف و حجاب مواجه نیستیم، گفت: علیرغم این تفاسیر می‌بایست شرح وظایف دستگاه‌های اجرایی مرتبط با بحث عفاف و حجاب در استان مجدداً ابلاغ و گزارش عملکرد یک ماه گذشته این دستگاه‌ها در این حوزه اخذ شود.

 

استاندار سمنان با تأکید براینکه مدیران به مناسبت‌های مختلف باید از کارکنان با عملکرد موفق حوزه عفاف و حجاب به صورت مستمر تقدیر و تجلیل به عمل‌آورند ادامه داد: علاوه بر این موضوع مدیران دستگاه‌های اجرایی می‌بایست مجموعه تحت مدیریت خود را پیرامون عفاف و حجاب در مرحله اول از طریق اقدامات ایجابی صیانت کنند.

 

وی بابیان اینکه نظارت‌ها در حوزه‌های مختلف جامعه برای صیانت از عفاف و حجاب باید به صورت مستمر و ویژه در دستور کار قرار داشته باشد، افزود: همگان باید به مقوله امربه‌معروف و نهی از منکر در حوزه عفاف و حجاب، توجه و اهتمام ویژه داشته باشند.

 

هاشمی ایجاد پارک ویژه بانوان را از جمله زیرساخت‌های لازم برای صیانت از بحث عفاف و حجاب در جامعه عنوان کردوافزود: این مهم باید در کل استان سمنان پیش‌بینی شود.

 

استاندار سمنان از فرمانداران خواست  تا کارگروه‌های عفاف و حجاب را در شهرستان‌ها با دستور کار مدون و عملیاتی به صورت مستمر برگزار کنند.

 

وی تصریح کرد: حتی وجود یک درصد کم توجهی به مقوله عفاف و حجاب برای استان شهیدپرور و ولایتمدار سمنان پسندیده نیست.

کد خبر 1169877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha