شهروندان برای پرداخت فطریه فریب درگاه ها و شبکه های جعلی را نخورند

جلیلیان با اشاره به اهمیت ضرورت هوشیاری کاربران در فضای مجازی گفت: ضروری است کاربران فضای مجازی فریب کلاهبردان جمع آوری کمک های خیریه و فطیه را در برخی درگاه ها و شبکه های جعلی نخورند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « رسول جلیلیان» در جمع خبرنگاران در خصوص ضرورت هوشیاری کاربران در فضای مجازی گفت: ضروری است کاربران فضای مجازی فریب کلاهبردان جمع آوری کمک های خیریه و فطیه را در برخی درگاه ها و شبکه های جعلی نخورند.

 

رئیس پلیس فتا استان البرز افزود: با توجه به فرا رسیدن عید فطر و پرداخت فطریه، کلاهبردان در قالب شبکه های جعلی سعی در فریب مردم می کنند.

 

به گفته وی، کلاهبرداران فضای مجازی با جلب نظر و اعتماد کاربران فضای مجازی از حساب آنان برداشت غیرمجاز دارند.

 

وی اظهار کرد: ضروری است شهروندان با در نظر گرفتن ارگان ها و نهادهای معین که از طرف خبرگزاری ها اعلام می شود اقدام به پرداخت فطریه کنند.

 

جلیلیان بیان کرد: افراد کلاهبردار با راه اندازی صفحات جعلی در شبکه های اجتماعی و عناوین گمراه کننده همچنین ارائه شماره حساب و نشانی جعلی کاربران را گمراه می کنند.

 

رئیس پلیس فتا استان البرز خاطرنشان کرد: شهروندان با اطلاع از این مهم و در صورت برخورد با این کلاهبرداران، مراتب را با شماره تماس 096380 در جریان بگذارند و به فوریت های سایبری فتا اطلاع دهند.

کد خبر 1169914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha