دشمنان می خواهند با استفاده از تهاجم فرهنگی دانش آموزان را از ارزش‌های انقلابی دور کنند

حجت الاسلام فاطمی نسب،گفت: در حال حاضر دشمنان کشور به دنبال این هستند تا با استفاده از تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دانش آموزان را از ارزش‌های انقلابی دور کنند.

حجت الاسلام مجتبی فاطمی نسب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه به اشاره به هجوم رسانه های بیگانه در بستر فضای مجازی، گفت: امروز با هجوم رسانه های بیگانه در بستر فضای مجازی باید اتحادیه های دانش آموزی برای کنترل و دفع این خطرات اهدافی را برنامه ریزی و عملیاتی کند.

 

 

امام جمعه گیلانغرب افزود: در دنیای کنونی، فضای مجازی پناهگاهی پردردسر برای نوجوان و جوانان است و در حالی روی خوش به آنها نشان می دهد که در دالان های هزار تویش هزاران تهدید وجود دارد ،پرسه زدن بی رویه دانش آموزان در فضای مجازی آفتی برای نظام آموزشی  محسوب می شود به گونه ای که سبب نگرانی خانواده ها ، مدیران و معلمان به دلیل عدم استفاده صحیح از این فضا شده است.

 

 

وی با اشاره به اینکه فضای مجازی و رایانه امروز در زندگی ما انسان ها است ، خاطر نشان کرد:دانش آموزان و دانشجویان به نوعی دراین فضا هستند و به هرحال این محیط جزو جدایی ناپذیر از زندگی اشخاص است، نکته مهم نحوه استفاده صحیح واصولی ازاین فضا است.

 

 

حجت الاسلام فاطمی نسب ، تصریح کرد: دانش‌آموزان امروزه نیز با الگو قراردادن شهدا و همچنین با بصیرت و آگاهی نقش خود را در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی نمایان می‌کنند؛ چراکه در حال حاضر دشمنان کشور به دنبال این هستند تا با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دانش آموزان را از ارزش‌های انقلابی دور کنند.

 

 

امام جمعه گیلانغرب اظهار کرد: به طور کلی دانش آموزان همواره در عرصه‌های مختلف به ویژه در مبارزه با جبهه باطل از پیش از پیروزی انقلاب اسلامی نقش‌آفرین بوده‌اند. تاریخ ایران گویای حضور پررنگ نوجوانان در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت دفاع مقدس است.

 

 

وی با اشاره به اینکه شهرستان گیلانغرب در حوزه شهری حدود ۶ هزار و در حوزه شهر سرمست، حدود ۴ هزار دانش آموز دارد ،گفت: همه بخصوص مسئولان آموزش و پرورش در شرایط تهاجم فرهنگی امروز وظیفه دارند با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، نوجوانان را با مجاهدت های شهدای دانش آموز آشنا کنند و از انحراف آنها جلوگیری شود.

کد خبر 1169942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha