راهپیمایی روز قدس، اعلام حمایت از مظلومان عالم و مبارزه با استکبار است

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان گفت: راهپیمایی روز قدس، اعلام حمایت از مظلومان عالم و مبارزه با استکبار جهانی است.

«حجت الاسلام کاظم حریف» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: با توجه به شرایط کرونایی که نسبت به قبل بهتر شده، راهپیمایی روز قدس نسبت به قبل که به صورت موتوری و رژه ای بود حضوری برگزار می شود که اعلام حمایت از مظلومان عالم و مبارزه با استکبار جهانی است.

 

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان عنوان کرد: ماه رمضان جنبه عبادی و سیاسی دارد که جنبه عبادی روزه گرفتن و جنبه سیاسی راهپیمایی آخر جمعه ماه مبارک است، در اسلام دین از سیاست جدا نیست که برای تکمیل جنبه عبادی و سیاسی با هم صورت می گیرد.

 

حریف اضافه کرد: مردم قطعا مانند سال های گذشته حضور پرشوری در راهپیمایی خواهند داشت زیرا که با حضور باشکوه خود توطئه های دشمن را خنثی و نامید می کنند و ثابت می کنند علیرغم مشکلات فراوان به اهداف و آرمان های انقلاب پایبند هستند و دست از دفاع مظلومان و مبارزه با ظلم و ستم و استکبار جهانی بر نخواهند داشت.

 

وی تصریح کرد: مردم با حضور خود به دشمن نظام ثابت خواهند کرد پس از گذشت چهل سال خط اصلی انقلاب را فراموش نکرده و پیرو فرمان مقام معظم رهبری و خون شهدای عزیز هستند و این راهپیمایی برای مظلومان عالم پیام مهمی دارد و به دشمنان نشان خواهد داد مردم ایران از اهداف انقلاب دست برنداشته و دفاع و حمایت آنان از مظلومان کم رنگ نشده بلکه روز به روز بیشتر می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: راهپیمایی روز قدس با حضور پرشور و گسترده مردم، خانواده شهدا، بسیجیان، مسئولان و سایر اقشار ساعت 10 صبح روز جمعه (۹ اردیبهشت) مصادف با بیست و هفتم ماه رمضان از چهارراه دفاع مقدس به سمت مصلی برگزار خواهد شد و به نماز جمعه ختم می شود.

کد خبر 1169961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha