حضور پرشور کانون های مساجد یزد در برگزاری مراسم های روز قدس

حجت الاسلام سالاری از اجرای پرشور برنامه های روز قدس توسط کانون های مساجد استان یزد خبر داد.

حجت الاسلام مظفر سالاری مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس گفت: این روز به عنوان نمادی از استکبار ستیزی جهانی است که توسط امام خمینی (ره) نامگذاری شد.

 

وی افزود: این روز به عنوان معروفی است که توسط امام (ره) پایه گذاری شد تا جهانیان در خصوص کشتار بی رحمانه زنان و کودکان و مردم بی گناه فلستین توسط رژیم اشغالگر قدس و صهینویسم بیدار شوند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد بیان کرد: با توجه به جایگاه مسجد در این روز تاریخی جهت بصیرت افزایی در جامعه، کانون های مساجد در سطح استان ویژه برنامه های متعددی را برگزار می کنند.

 

حجت الاسلام سالاری بیان کرد: اجرای گروه های سرود کانون های مساجد، اجرای برنامه های بصیرتی، اجرای مسابقات کتابخوانی از جنایات این رژیم، مسابقه نقاشی کودکان با موضوع قدس از جمله این برنامه ها است.

 

وی گفت: فضاسازی ویژه روز قدس و همچنین پخش سرودهای استکبار ستیزی از مساجد به عنوان برنامه های دیگر کانون ها در سطح استان است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد بیان کرد: با توجه به برگزاری راهپیمایی روز قدس، کانون های مساجد با در دست داشتن پلاکارد و همچنین حضور دسته جمعی از مساجد در مراسم های راهپیمایی سعی بر حضوری پرشور خواهند داشت.

 

 

 

کد خبر 1170338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha