راهپیمایی روز قدس در آران و بیدگل حضوری خواهد بود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل از اجرای حضوری برنامه های ویژه بزرگداشت روز جهانی قدس در این شهرستان خبر داد.

عمران دلاوریان صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل با گرامیداشت روز جهانی قدس گفت: ویژه برنامه های بزرگداشت روز قدس امسال پس از دو سال، به صورت حضوری برگزار می شود و این درحالی است که شرایط این روزها در قدس شریف وضعیت خاصی پیدا کرده است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آران و بیدگل با بیان اینکه روز قدس شاخص صف بندی حق و باطل است گفت: این روز بزرگ نماد راهبرد کلی همیشه در ستیز با ستمگران و حامی مظلومین بودن است و زنده نگهداشتن آن یک وظیفه اعتقادی و دینی با ریشه قرآنی است.

 

دلاوریان شعار محوری امسال را «آزادی قدس نزدیک است» عنوان و تاکید کرد: با توجه به شرایط کنونی کشور و اینکه پس از دو سال از شیوع بیماری کرونا، امسال روز جهانی قدس تجمع و راهپیمایی را به صورت حضوری خواهیم داشت و فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی شاخص ترین برنامه روز قدس سال جاری است که در این روز به صورت زنده و مستقیم از رسانه ملی پخش خواهد شد. 


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آران و بیدگل اظهار داشت: این شورا با مشورت از نمایندگان نهادها، ارگان ها و نخبگان، نسبت به برنامه ریزی برای هر چه باشکوه تر برگزار شدن راهپیمایی اقدام کرده است.

 

دلاوریان، تبلیغات گسترده شهری در همه شهرها و روستاها توسط شهرداری‌ها و دهیاری ها و برگزاری مسابقات فرهنگی را یادآور شد و افزود: هماهنگی اداره تبلیغات اسلامی با ائمه جمعه و جماعات پیرامون تشریح اهمیت روز قدس در مساجد، اجرای تبلیغات محیطی و فضاسازی، توزیع پوسترهای قدس، برگزاری نمایشگاه پوستر قدس در مساجد توسط اداره تبلیغات اسلامی، اعلام و پیشنهاد نامگذاری یکی از میادین یا خیابان‌ به نام قدس یا فلسطین در شهرهای تابعه، راه اندازی گروه های سرود توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج، هماهنگی با آموزش و پرورش و  اجرای برنامه ویژه دانش آموزان، پخش تصاویر راهپیمایی سنوات گذشته در سایت های خبری از جمله برنامه های روز جهانی قدس در شهرستان آران و بیدگل خواهد بود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آران و بیدگل خاطر نشان کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه صبح و از مسیرهایی که طبق سنوات گذشته به سمت مصلای نماز جمعه بوده است برگزار خواهد شد.

 

دلاوریان افزود: سخنران پایانی راهپیمایی روز قدس در آران و بیدگل، امیرسرتیپ دوم ستاد شاهین پاکروان فرمانده  گروه ۸۴۰ موشکی ارتش جمهوری اسلامی خواهد بود.

کد خبر 1169963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha