روز قدس روز نمایش وحدت جهان اسلام است

رنجبر، گفت: روز قدس روز نمایش وحدت جهان اسلام است و امیدواریم شاهد حضور پرشور کرمانشاهی‌ها در کنار دیگر هموطنانمان در روز جهانی قدس در دفاع از مظلومین باشیم.

فضل الله رنجبر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس، گفت: مردم انقلابی شهر کرمانشاه همچون سال های گذشته با زبان روزه در خیابان ها حاضر شده و بار دیگر تنفر خود را از رژیم جعلی صهیونیستی اعلام خواهند کرد. 

 

 

فرماندار کرمانشاه افزود: راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر کرمانشاه از ساعت یازده صبح روز جمعه(۹ اردیبهشت) از مسجد آیت الله بروجردی آغاز و تا مسجد جامع ادامه خواهد داشت و  سخنران راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر کرمانشاه حشمت الله قنبری از اساتید دانشگاه خواهد بود.

 

 

وی خاطر نشان کرد: روز قدس روز جهانی اسلام و جبهه مقاومت ثمره روز قدس است، روز قدس روز یاس و ناامیدی دشمنان اسلام و به ویژه اسرائیل و آمریکا و روز شادی حافظان و دوستان نظام جمهوری اسلامی ایران است.

 

 

رنجبر تصریح کرد: با توجه به عدم برگزاری حضوری راهپیمایی روز قدس در دو سال اخیر به علت بیماری کرونا و با عنایت به مجوز صادره از ستاد مبارزه با کرونا، راهپیمایی روز قدس امسال با شور و شوق مضاعف و با حضور باشکوه مردم ولایی و همیشه در صحنه برگزار خواهد شد و  از عموم مردم شهیدپرور و انقلابی کرمانشاه خواست تا با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر با آرمان‌های والای امام راحل(ره)، مقام معظم رهبری و شهدا تجدید بیعت کنند.

 

 

رنجبر تصریح کرد: زنده نگهداشتن روز جهانی قدس به عنوان محور مقاومت و وحدت جهان اسلام و نمایش اتحاد و یکپارچگی امت اسلامی در حمایت از انتفاضه و آرمان قدس شریف، به عنوان مسئله اول جهان اسلام است.

کد خبر 1169965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha