لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد «برکت» در راستای اشتغالزایی جوانان در جهرم

معصوم نیای فرد گفت: ضروری است در اسرع وقت نسبت به معرفی کارآفرینان شهرستان جهرم و طرح های اشتغال زایی که قابلیت جذب سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال و تولید را دارند به بنیاد «برکت» اقدام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «محمود معصوم نیای فرد»، امروز (پنجشنبه ۷ اردیبهشت) در جلسه شورای اشتغال شهرستان با اشاره به نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) مزین شده به  «تولید، دانش بنیان ، اشتغال آفرین» امسال همه مسئولین بویژه مسئولین دستگاه های متولی اشتغال مسئولیت به مراتب سنگین تری بر عهده داشته و بایستی در پایان سال، عملکرد قابل قبولی داشته باشند.

 

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه شهرستان جهرم در خصوص جلسه شورای اشتغال با حضور آقای دکتر نیازی معاون توسعه اشتغال بنیاد برکت کشور در آخرین روزهای سال گذشته اظهار داشت: امیدواریم در سال جاری بتوانیم با کار جهادی و ارتباط گیری مناسب با تسهیل گران بنیاد در شهرستان و استان، بهره مناسبی در زمینه ایجاد اشتغال از این نهاد بگیریم.

 

وی بیان کرد: بدین منظور، ضروری است در اسرع وقت نسبت به معرفی کارآفرینان شهرستان و طرح های اشتغال زایی که قابلیت جذب سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال و تولید را دارند به بنیاد «برکت» اقدام شود.

 

 معصوم نیای فرد در ادامه ضمن اعلام آمادگی و همراهی کامل با تسهیل گران بنیاد «برکت» در شهرستان، اعلام کرد: برای ایجاد اشتغال باید ابتدا پتانسیل های موجود شناسایی و به افراد دارای ایده و طرح های اشتغالزایی، آموزش های لازم ارائه و بعد از آن حمایت های لازم از این افراد جهت ایجاد اشتغال پایدار انجام شود.

 

وی در ادامه به پرداخت تسهیلات اشتغالزایی از سوی بنیاد «برکت» به متقاضیان در شهرها و روستاها اشاره نمود و اضافه کرد: امید است در سال جاری، «تولید دانش بنیان اشتغال آفرین» به عنوان ضرورت مورد توجه قرار گیرد و افق های جدیدی گشوده شود.

 

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه شهرستان جهرم خاطرنشان کرد: برای اجرای هر چه بهتر این طرح، مسئولین دستگاه های متولی شهرستان نسبت به تشکیل کمیته های تخصصی کارآفرینی اقدام و هر دستگاه از ظرفیت های موجود، در بررسی مشکلات کارآفرینان استفاده کند و رسالت آنها بررسی مشکلات، چالش های هر حوزه و ایجاد راهکار برای رفع این موانع است تا بتوانیم کارآفرینان پیشرو و موفقی در سطح شهرستان داشته باشیم.

 

کد خبر 1169979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha