ارایه اپلیکشن های قرآن خاص و پند قرآنی از سوی سایت راسخون در نمایشگاه قرآن کریم

مدیرروابط عمومی پایگاه راسخون با اشاره به محصولات و اپلیکشن های تولید شده توسط پایگاه راسخون گفت: قرآن خاص یکی از نرم افزارهای این مجموعه است که خواص سوره ها و آیات از منابع معتبر گردآوری شده است،

«محمدرضا فرزین»، در گفت و گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با اشاره به فعالیت های پایگاه راسخون اظهار کرد: این پایگاه حدود 14 سال فعالیت دارد و بیش از چهار و نیم میلیون نفر از مطالب آموزشی پایگاه راسخون در فضای مجازی بازدید می کنند.

 

مدیر روابط عمومی پایگاه راسخون با اشاره به اینکه «قرآن خاص» یکی از محصولات این پایگاه است،بیان کرد: در قرآن خاص خواص سوره ها و آیات از منابع معتبر گردآوری شده است، این نرم افزار قابل نصب و دانلود در کافه بازار است ، این نرم‌افزار در فاز تکمیلی ارتقاء پیدا خواهد کرد و قرار است در آن مرحله موارد دیگری همچون تلاوت افزوده شود.

 

وی دیگر محصول پایگاه راسخون را اپلیکیشن قاریان نام برد و گفت: در  این اپلیکیشن صدای110 قاری معروف و نوا‌های ماندگار ارائه شده است که می توان گفت جزو نرم افزارهای پرطرفدار این پایگاه است، طبق تاکیدات مقام معظم رهبری که فرمودند که تلاوت هرچقدر دلنشین ترباشد،اثرگذارتر است در این نرم افزار تلاوت های قاریان مصری و ایرانی را بارگذاری کرده ایم.

 

مدیرروابط عمومی پایگاه راسخون مجموعه ویدئویی «پندقرآنی» را یکی دیگر از محصولات این مجموعه نام برد و گفت: این نرم افزار دارای 130 پند قرآنی است که روی برش‌هایی از نمایش‌ها یا فیلم‌هایی که صداوسیما یا شبکه نمایش خانگی پخش می‌کند، علاقه‌مندان می‌توانند این برنامه را از اینستاگرام راسخون دریافت کنند.

 

وی اپلیکشن دعای هفتم صحیفه سجادیه را یکی دیگر از محصولات این مجموعه معرفی کرد و گفت: این اپلیکشن در ایام کرونا با استقبال گسترده مخاطبان روبرو شد، به طوری که 16 هزار بازید برای دریافت این نرم افزار داشته ایم و جزو ادعیه های پربازدید این مجموعه محسوب می شود.

 

وی مشاوره قرآنی، مسابقات قرآنی مجازی و حضوری با مشارکت مجمع ناشرین دیجیتال اسلامی را از جمله برنامه های این مجموعه در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم دانست.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1169985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha