برگزاری ششمین رزمایش همدلی در مسجد مسلم بن عقیل (ع)

علیوردی از برگزاری ششمین رزمایش همدلی در مسجد مسلم بن عقیل (ع) ساوه خبر داد.

«حمید رضا علیوردیلو» ضمن اشاره به فعالیت های مجموعه مسجد مسلم بن عقیل(ع) ساوه به خبرنگار خیرگزاری شبستان در اراک گفت: به همت کانون فرهنگی هنری قائم (عج) و پایگاه بسیج حضرت ولی عصر (عج) برنامه های مختلف فرهنگی، آموزشی و همدلانه در این مسجد در طول سال و در مناسبت های مختلف برگزار می شود.


مسئول کانون فرهنگی هنری قائم (عج) با اشاره به اینکه ششمین رزمایش همدلی با هدف کمک به نیازمندان برگزار شده است، افزود: همزمان با ماه مبارک رمضان 80 بسته معیشتی، بهداشتی و غذایی تهیه و در بین خانواده های نیازمند توزیع شد.


وی با اشاره به اینکه در راستای اجرای این رزمایش 56 میلیون تومان توسط خیرین و نیکوکاران، نمازگزاران و... جمع آوری شده بود، ادامه داد: ارزش ریالی هر بسته 700 هزار تومان بوده است.

 

علیوردیلو اضافه کرد: بسته های معیشتی تهیه شده شامل ماکارونی، برنج، روغن، مرغ، رب گوجه فرنگی، لپه، لوبیا، عدس، رشته پلویی، رشته سوپی، نخود و گوشت بوده است.


مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت قائم (عج) ضمن تقدیر از همدلی و همراهی اعضای کانون و بسیج در راستای تهیه ، بسته بندی و توزیع این بسته های غذایی و بهداشتی ادامه داد: امید است همواره شاهد همدلی و همراهی خیرین و نیکوکاران در کمک به نیازمندان و محرومین باشیم.

کد خبر 1169987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha