دانشجوی تحول‌خواه و تحول‌گرا می‌تواند در مسائل مختلف نقش آفرین باشد

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: دانشجوی تحول خواه و تحول گرا با حرکت جهادی می‌تواند در مسائل مختلف نقش آفرینی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، مسئولین و اعضای تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های آذربایجان شرقی با نماینده ولی‌فقیه در استان، دیدار و دیدگاه‌های خود را در خصوص مسائل مختلف کشور، استان و تبریز مطرح کردند.

حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل‌هاشم» طرح موارد مختلف از طرف دانشجویان را نشان دغدغه‌مندی آن‌ها به مسائل مختلف کشور دانست و اظهار داشت: دانشجوی تحول خواه و تحول گرا با حرکت جهادی می‌تواند در مسائل مختلف نقش آفرینی کند و بایستی مسئولین از این پتانسیل مغتنم در جهت حل مسائل کشور استفاده کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در خصوص تشکل‌های دانشجویی، نکاتی را در خصوص ضرورت خودسازی فردی و اجتماعی، انتقاد همراه با پیشنهاد، توجه به پیشرفت علمی، لزوم بصیرت در خصوص مسائل مختلف و پرهیز از غربگرایی را یادآور شد.

آل هاشم افزود: دانشجویان به‌عنوان حلقه‌های میانی بین مسئولین و مردم هستند و بایستی مسئولین با دانشجویان مشورت کنند و البته دانشجویان در طرح مسائل به نحوی عمل کنند که زمینه سوء استفاده شبکه‌های بیگانه را فراهم نکنند.

وی تشکل‌های دانشجویی و دانشجویان را به مطالبه‌گری حقوق مردم، ورود عالمانه و به‌موقع به مسائل جامعه، حرکت در تراز انقلاب اسلامی در بحث جهاد تبیین، تبیین و روشنگری به همراه نشاط جهادی با حفظ اصول و برنامه توصیه کرد.

امام جمعه تبریز گفت: از مسئولین می‌خواهم تنها به‌عنوان شعار حامی دانشجو نباشند بلکه در عمل نیز از تشکل‌های دانشجویی حمایت کنند و در همه‌حال اعم از افتخارات دانشجویی و یا احتمالا خطاها و مشکلات در کنار تشکل‌های دانشجویی باشند.

کد خبر 1170003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha