برگزاری نخستین دوره معلمی آنلاین قرآن کریم در کرمانشاه

صفدری، گفت: نخستین دوره توانمند سازی مدیران و مربیان قرآن و عترت استان کرمانشاه(معلمی آنلاین قرآن کریم) در زمینه های آشنایی با مفاهیم و مبانی رایانه و سواد رسانه ای در حال برگزاری است.

علی صفدری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه با اشاره به برگزاری نخستین دوره معلمی آنلاین قرآن کریم ،گفت: همزمان با دومین هفته قرآن و عترت استان کرمانشاه تخستین دوره توانمند سازی مدیران و مربیان قرآن و عترت استان کرمانشاه( معلمی آنلاین قرآن کریم) در زمینه های آشنایی با مفاهیم و مبانی رایانه و سواد رسانه ای برگزار شد.

 

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، افزود:این دوره آموزشی شامل کارگاه آشنایی با مفاهیم و مبانی رایانه، کارگاه آشنایی با مفاهیم اینترنت و تشریح فناوری اطلاعات، کارگاه سوادرسانه‌ای دیجیتال، مجازی و خبری و کارگاه تولید و انتشار محتوا و تشریح زیرساخت‌های تدریس آنلاین و ویژه مدیران و مربیان قرآن‌کریم در استان  است.

 

 

وی خاطر نشان کرد: زمان برگزاری دوره روز های۶ و ۷ اردیبهشت ماه در تالار انتظار کرمانشاه  و باحضور عبداله مرادی، داریوش ذوالفقاری و مصیب محبی بعنوان مدرسین در این دوره و با هدف توانمند سازی و ارتقاء سطح مربیان قرآن کریم در حال برگزاری است.


 

صفدری تصریح کرد: دوره توانمند سازی، ارتقاء سواد رسانه ای و آموزش آنلاین قرآن کریم به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، سازمان تبلیغات اسلامی و موسسه قرآن و عتریت فدک باختر برگزار شده است.

کد خبر 1170022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha